|

شیبااینو با طوفان مقابله خواهد کرد؟

shibainu

سرمایه گذاران شیبا اینو با وجود افت قیمت، ذهنیت هودل قوی نشان می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) در هفته ای که بازار ارزهای دیجیتال افت قیمت قابل توجهی را تجربه کرد، کاهش قیمت داشته است، با این حال، در یک چرخش شگفت‌انگیز از رویدادها، سرمایه‌گذاران آن انعطاف‌پذیری نشان داده‌اند و روی توکن های میم خود نگه داشته‌اند و در برابر وسوسه فروش در اولین نشانه سقوط مقاومت می‌کنند.

این استراتژی HODLing به هدف دوگانه ایجاد سود و در عین حال ارتقای ثبات برای آلت کوین عمل می کند.

اما با توجه به نوسانات بازار، آیا شیبا اینو می تواند همچنان روی سرمایه گذاران ثابت قدم خود برای مقابله با طوفان حساب کند؟

قیمت Shiba Inu در کسری از یک سنت، در CoinMarketCap با افزایش 2.19 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.00001043 دلار است و بارقه‌ای از امید را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد.

با این حال، این افزایش پس از کاهش 10.24 درصدی طی هفت روز گذشته اتفاق می‌افتد و دارندگان SHIB را به این فکر می‌اندازد که آیا این افزایش مختصر، ضربه‌ای به رادار است یا نشانه‌ای از معکوس شدن بازار قابل توجه‌تر است. تقریباً دو ماه است که قیمت شیبا اینو در تلاش برای عبور از سطح مقاومت بحرانی 0.00001169 دلار بوده است.

اهمیت این سطح در این است که، اگر SHIB موفق شود آن را به پشتیبانی تبدیل کند، می‌تواند باعث بهبودی شود که انتظارش را می‌کشید تا 0.00001200 دلار، که قیمتی است که اکثر سرمایه‌گذاران به آن امیدوار بودند.

دلیل این انتظار طولانی مدت این است که سرمایه‌گذارانی که SHIB خود را بین 0.00001100 دلار و 0.00001400 دلار خریداری کرده‌اند، مشتاقانه منتظر بازگشت سودآوری سرمایه‌گذاری خود پس از شکستن سطح مقاومت فوق‌الذکر هستند. این نشان دهنده بیش از 250 تریلیون SHIB است که با قیمت های کنونی 2.59 میلیارد دلار ارزش دارد و میانگین قیمت خرید آن 0.00001200 دلار است. به این ترتیب، شکستن این سطح مقاومت تنها یک موضوع تحلیل تکنیکال نیست، بلکه پیامدهای واقعی برای تعداد زیادی از سرمایه گذاران دارد.

ایمان nvestors به ​​Shiba Inu همچنان قوی است

با وجود نبرد طولانی مدت برای شکستن سطح مقاومت و کاهش 10.45 درصدی میم کوین که در هفته گذشته حفظ شد، سرمایه گذاران به قیمت شیبا اینو اعتماد دارند تا به زودی بهبودی را ترسیم کنند. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران شیبا اینو به پتانسیل آلت‌کوین ایمان قوی دارند و حفظ می‌کنند. بسیاری تشویق می‌شوند که، حتی در دوره‌های رکود بازار، SHIB انعطاف‌پذیری نشان داده و موفق شده است برخی از دستاوردها را حفظ کند.

نمودار

در حالی که هیچ تضمینی در دنیای بی ثبات ارزهای دیجیتال وجود ندارد، تلاش های مستمر Shiba Inu برای عبور از سطح مقاومت، همراه با حمایت قوی جامعه، نشان می دهد که ممکن است روزهای مثبتی برای میم کوین در پیش باشد. به این ترتیب، جالب خواهد بود که ببینیم هفته‌ها و ماه‌های آینده چگونه برای SHIB و طرفداران گسترده‌اش پیش می‌رود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها