|

حذف بیت کوین!

دلیل حذف شدن بیت کوین؟!

Bitcoin

وایت پیپر بیت کوین از مک‌اواس اپل حذف شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اپل اینسایدر روز سه شنبه گزارش داد، کپی دیجیتالی از وایت پیپر اصلی بیت کوین که بیش از پنج سال در رایانه های مکینتاش پنهان شده بود، در بخشی از به روز رسانی سیستم عامل آینده اپل نخواهد بود.

کشف دیرهنگام سند پی‌دی‌اف سه هفته پیش در فضای مجازی منتشر شد و تنها نشان‌دهنده آخرین مورد در صف طولانی تخم‌مرغ‌هایی بود که اپل (یا کارمندانش، احتمالاً) در چند دهه گذشته کاشته‌اند. به نظر می رسد که تا سال 2020 مورد توجه میلیون ها کاربر اپل قرار نگرفته است، زمانی که طراح جاشوا دیکنز در توییتر در مورد آن پست منتشر کرد. شخصی که پست او را خواند در آوریل 2021 یک موضوع در انجمن پشتیبانی اپل راه اندازی کرد.

وجود وایت پیپر بیت کوین در رایانه‌های اپل زمانی موردتوجه قرار گرفت که اندی بایو، یک کارشناس فناوری مشهور ماه گذشته درباره آن نوشت.

"در بین تمام اسناد موجود در جهان، چرا وایت پیپر بیت کوین انتخاب شد؟ آیا ماکسی مخفی بیت کوین در اپل کار می کند؟" بایو پرسید. "شاید این فقط یک PDF چند صفحه ای راحت و سبک برای اهداف آزمایشی بود که هرگز قرار نبود توسط کاربران نهایی دیده شود."

به گفته شرکت‌کنندگان در برنامه نرم‌افزار بتا اپل، نسخه 13.4 بعدی MacOS Ventura حاوی فایل و سایر عناصری نیست که در ابتدا با آن‌ها همراه شده بود بلکه یک درایور آزمایشی برای یک اسکنر مجازی که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با ضبط تصویر سیستم عامل کار کنند. این فایل ها هرگز قرار نبود توسط کاربران معمولی که در فایل های مخفی سیستم قرار دارند کشف شوند. در کنار وایت پیپر پی دی اف بیت کوین عکسی از تابلویی در جزیره گنج در سانفرانسیسکو بود.

به گفته توسعه‌دهندگان مک‌اواس با حذف برنامه «Virtual Scanner II» در آخرین نسخه بتا مک‌اواس ۱۳.۴، وایت پیپر بیت کوین نیز از این رایانه‌ها حذف خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی