|

رقبای عجیب!

دوج کوین درحال برکناری؟!

Dogecoin

Dogecoin با رقابت سختی روبرو می شود که Memecoin های جدید وارد میدان می شوند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میم کوین محبوب اینترنت، از زمان آغاز به کار خود در سال 2013 در حال گسترش بوده است. DOGE با لوگوی عجیب و غریب سگ و داستان طنزآمیز خود، قلب میلیون ها نفر را در سراسر جهان تسخیر کرده است.

محبوبیت آن  توسط حمایت های افراد مشهور، از جمله افرادی مانند ایلان ماسک و دیگر چهره های برجسته، تقویت شده است. با این حال، از آنجایی که دنیای ارزهای دیجیتال به تکامل خود ادامه می دهد، به نظر می رسد وضعیت Dogecoin به عنوان پادشاه memecoins در معرض خطر ظهور رقبای جدید و هیجان انگیز است.

Dogecoin در میان افزایش هیپ Memecoin گیر کرده است

میم کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که بر اساس میم های محبوب و روندهای اینترنتی ساخته شده اند و در سال های اخیر بازار را طوفانی کرده اند.

دوج کوین، با طلسم سگ شیبا اینو ، سال ها پادشاه بلامنازع میم کوین ها بوده است. با این حال، به نظر می رسد که سلطنت آن ممکن است با ظهور میم کوین های جدید که بازار را با طوفانی تسخیر کرده اند، تهدید شود. در چند روز اخیر، افزایشی در تبلیغات memecoin وجود داشته است، و سرمایه گذاران پول را رویتوکن های جدید و آینده می ریزند. با این حال، در کمال تعجب بسیاری، memecoin های OG مانند Dogecoin به سختی مورد توجه قرار گرفتند.

 آینده DOGE

از آنجایی که افزایش میم کوین ها همچنان توجه میم کوین های پیشگام را به خود می ربایند، این ارز دیجیتال باید برای حفظ ارتباط و محبوبیت خود در بازاری بسیار رقابتی حرکت کند. با این حال، با حمایت طرفداران برجسته و جامعه قوی از حامیان، Dogecoin ممکن است هنوز ترفندهایی در آستین خود داشته باشد. توسعه دهندگان همچنین ممکن است سودمندی توکن را افزایش دهند و ویژگی های جدیدی را برای زنده نگه داشتن هیاهو پیاده سازی کنند و موارد استفاده جدیدی ایجاد کنند که می تواند ارزش پیشنهادی ارز دیجیتال را افزایش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها