|

بررسی قیمت بیت کوین!

پیش بینی مهم و جنجالی از بیت کوین!

Bitcoin

بیت کوین 29 هزار دلار را حفظ می کند دیده بان بازار!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به دنبال نوسانات عظیم اخیر، بیت کوین تلاش دیگری برای غلبه بر 30000 دلار انجام داد اما تنها چند اینچ کمتر از این سطح شکست خورد  و آلت‌کوین‌ها نیز امروز آرام شده‌اند، به طوری که ETH 1900 دلار را حفظ کرد و XRP تقریباً 3 درصد جهش کرد.

بیت کوین بالای 29 هزار دلار باقی می ماند

چند روز گذشته برای ارز دیجیتال اصلی بسیار پر حادثه بود. پس از معامله در حدود 27000 دلار در تعطیلات آخر هفته و تا روز سه شنبه، گاوها کنترل کامل بازار را در دست گرفتند و یک فشار عظیم را به حرکت درآوردند که طی چند ساعت آن را به 30000 دلار رساند.

با این حال، گزارش‌های جعلی منتشر شد که ادعا می‌کرد کیف‌پول‌های متصل به کوه Gox و دولت ایالات متحده می‌توانند مقادیر قابل‌توجهی از BTC را دفع کنند که این دارایی را تقریباً 3000 دلار کاهش داد. زمانی که جعلی بودن این خبر تایید شد، بیت کوین بار دیگر حمله کرد و 28000 دلار و سپس 29000 دلار را پس گرفت.

این همه در بازه زمانی 36 ساعت اتفاق افتاد. روز گذشته مرحله دیگری را به همراه داشت که بیت کوین را به کمتر از 30000 دلار رساند. با این حال، در آنجا شکست خورد و از آن زمان تاکنون چندین صد دلار از دست داده است.

با این وجود، بیت کوین همچنان بالای 29000 دلار است و ارزش بازار آن در حدود 560 میلیارد دلار باقی مانده است. تسلط آن بر آلت ها تا 47 درصد است.

اکثرتوکن های جایگزین نوسانات افزایش یافته BTC را با نوسانات قیمت قابل توجه تقلید کردند. اتریوم در عرض چند ساعت از 1800 دلار به بیش از 2000 دلار رسید،افزایش جزئی 1 درصدی در 24 ساعت گذشته به دومین ارز دیجیتال بزرگ کمک کرد تا 1900 دلار را پس بگیرد.

Ripple، Dogecoin، MATIC، Solana، Litecoin و Tron نیز کمی درمنطقه قرمز نسبت به alt های بزرگتر قرار دارند. در مقابل، بایننس کوین، کاردانو، پولکادوت و شیبا اینو هر روز دوباره دنبال می‌شوند.

بزرگترین سودهای روز گذشته ICP و CRO هستند. پروژه پشت سر دومی این هفته دو شراکت بزرگ با آمازون و سامسونگ انجام داد که باعث افزایش قیمت دیگری شد. به طور کلی، هر دو دارایی 11 درصد افزایش یافته اند.

این دستاوردها به مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است که روزانه 15 میلیارد دلار اضافه کند و این معیار به 1.2 تریلیون دلار برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها