|

تحولی تکان دهنده از دوج کوین!

Dogecoin

استخرهای نقدینگی بایننس با Dogecoin گسترش می یابد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Big Eyes Coin (BIG) یکی از جدیدترین میم‌ کوین‌هایی است که به زودی وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شود، با این امید که توکن شماره یک میم یعنی Dogecoin (DOGE) را از قدرت خارج کند. اما یکی دیگر از رقبا، Floki Inu (FLOKI)، با عرضه اخیر خود در صرافی Binance ایالات متحده حرکتی را انجام داده است. این باعث جلب توجه جوامع رمزنگاری شده است، به ویژه برای سرمایه گذارانی که قبلاً با چنین توکن های میم آشنا هستند. حرکت FLOKI به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش رقابت برای این میم کوین های تثبیت شده و افزایش قابل توجهی برای دیده شدن و شهرت Floki Inu در بین سرمایه گذاران شود.

پس از اینکه صرافی شاهد افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال بود، دوج کوین و سایر آلت کوین ها به هفت استخر نقدینگی جدید بایننس اضافه شدند. پس از آن، بسیاری از میم‌کوین‌های نوظهور شاهد افزایش قابل توجهی بودند، که باعث شد برخی گمان کنند که ممکن است یک رالی alt در افق باشد.

از آنجایی که صرافی‌های بیشتری از این نوع توکن ها پشتیبانی می‌کنند، جامعه ارزهای دیجیتال ممکن است درگیر و علاقه‌مندتر به پتانسیل رشد و سرمایه‌گذاری آنها شود. در حال حاضر، Dogecoin با قیمت 0.08008 دلار، با ارزش بازار 11 میلیارد دلار، آن را به یکی از بازیگران اصلی در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می کند.

اقدامات اخیر بایننس برای فهرست کردن Floki Inu و افزودن Dogecoin به استخرهای نقدینگی خود، تقاضای رو به رشد برای میم کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته کرده است. با انتشار اخبار این لیست ها، بسیاری از میم کوین های نوظهور افزایش قابل توجهی در قیمت های خود داشته اند و بیگ آیز کوین ممکن است نماد بزرگ بعدی میم در آینده نزدیک باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این تغییرات قیمت به شدت به حرکات بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی وابسته است و سرمایه‌گذاران باید از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در میم کوین آگاه باشند. با این وجود، ادامه علاقه به این توکن ها نشان می دهد که ممکن است آینده درخشانی در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال پیش رو داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی