|

چرا دوج کوین وارد منطقه ریسک شده؟

دوج کوین ارزش ریسک را دارد؟

Dogecoin

آیا Dogecoin (DOGE) ارزش ریسک را دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin از تجزیه و تحلیل InvestorsObserver یک رتبه ریسک متوسط ​​دریافت می کند. سیستم امتیازدهی اختصاصی تجزیه و تحلیل می کند که در 24 ساعت گذشته چه مقدار پول برای جابجایی قیمت مورد نیاز بوده است. این معیار به تغییرات اخیر در حجم و ارزش بازار می پردازد تا ارزیابی کند که چقدر یک توکن می تواند توسط معاملات محدود دستکاری شود. این امتیاز از 0 تا 100 متغیر است که نمرات پایین نشان دهنده ریسک بالا و مقادیر بالا برابر با ریسک کم است. تجزیه و تحلیل معاملات

رتبه ریسک سنج برای DOGE نشان می دهد که سکه در حال حاضر یک سرمایه گذاری با ریسک متوسط ​​است. معامله گرانی که بر ارزیابی ریسک متمرکز هستند، سنج را برای اجتناب از (یا اضافه کردن) سرمایه گذاری های مخاطره آمیز مفیدتر می دانند.

DOGE طی 24 ساعت گذشته 0.97 درصد کاهش یافته و به قیمت فعلی خود 0.08 دلار رسیده است. این تغییر در حالی رخ داده است که حجم کمتر از حد متوسط ​​است و ارزش بازارتوکن افزایش یافته است. ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر 10,968,642,232.58 دلار است در حالی که 246,409,273.78 دلار توکن در 24 ساعت گذشته معامله شده است. تغییر قیمت در رابطه با میزان حجم و تغییرات ارزش بازار به Dogecoin یک رتبه ریسک متوسط ​​می دهد.

خلاصه

نوسانات قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته منجر به تجزیه و تحلیل ریسک متوسط ​​به دلیل نوسانات قیمت آن در ترکیب با تغییرات در حجم معاملات می شود و به سرمایه گذاران دلیلی می دهد که در حال حاضر بیش از حد نگران دستکاری ارز دیجیتال نباشند. از طرفی به گفته صرافی جمینای، دیجیتال کارنسی گروپ در آستانه خطر ناتوانی در پرداخت بدهی ۶۳۰میلیون دلاری خود به شرکت ورشکسته جنسیس در بازه ۹ تا ۱۱ مه (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۲ حدود ۵۰۰میلیون دلار از جنسیس وام گرفته بود، زمانی که گردش مالی یک میلیارد دلاری در سال داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها