|

شکست دوج کوین!

دوج کوین در برزخ؛ زمان شکست یا نابودی؟

Dogecoin

قیمت Dogecoin (DOGE) در برزخ: آیا شکست خواهد خورد ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با وجود نوسانات اخیر در بازار آلتکوین، قیمت Dogecoin (DOGE) سطح حمایت 0.078 دلار را حفظ کرده است. چندین معیار روی زنجیره که سیگنال‌های سبز چشمک زن را نشان می‌دهند،  استراتژیک سرمایه‌گذاران روندی نا مشخص را تخمین می زند. آیا زمان آن فرا رسیده است که با یک شکست دیگر به 0.09 دلار برسد؟

گاوهای دوج کوین (DOGE) حتی با کاهش 2.5 درصدی بازار جهانی آلتکوین از پایان آوریل 2023، ثابت مانده اند.

ماینرها خوش بینانه رشد می کنند

ماینرهای Dogecoin پس از فروش حدود 5 درصد از کل ذخایر خود در ماه آوریل، وارد ماه می در حالت انباشت شدند. داده های زنجیره ای نشان می دهد که آنها در 3 روز متوالی جریان خالص مثبت، دارایی خود را در مجموع 20 میلیون توکن افزایش داده اند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان Dogecoin تا روز سه‌شنبه، 2 می، تنها 4.47 میلیارد توکن در ذخایر خود داشتند. و تا جمعه، 5 می، موجودی خود را به 4.50 میلیارد DOGE افزایش دادند.

image-126

20 میلیون توکن جدید اضافه شده تقریباً 2.3 میلیون دلار با قیمت فعلی بازار 0.078 دلار ارزش دارند.

 ماینرها شروع به جمع آوری پاداش های بلوک خود به جای فروش می کنند، این می تواند به معنای دو چیز باشد. اول اینکه هزینه های استخراج به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. از طرف دیگر، آنها می توانند ذخایر خود را با پیش بینی افزایش قیمت در آینده بیشتر کنند.

در هر صورت، افزایش ذخایر ماینر به معنای عرضه کمتر بازار و فشار صعودی بیشتر بر قیمت DOGE است.

علاوه بر این، از آنجایی که ماینرها در حال حاضر بیش از 3٪ از کل عرضه گردش DOGE را کنترل می کنند، می توانند روی سرمایه گذاران دیگر تأثیر بگذارند تا صعودی شوند. اگر روند انباشت ادامه یابد، پیش بینی صعودی قیمت Dogecoin می تواند معتبر باشد

دارندگان سرخورده ممکن است از فروش خودداری کنند

یکی دیگر از عوامل مهم که می تواند اعتباری به پیش بینی مثبت قیمت DOGE اضافه کند، نسبت MVRV پایین است. MVRV مخفف عبارت Market Value to Realized Value Ratio است. وضعیت مالی فعلی دارندگانی را که اخیراً دارایی را خریداری کرده اند، تخمین می زند.

همانطور که اوضاع پیش می رود، اکثر دارندگان DOGE از وضعیت مالی فعلی خود سرخورده به نظر می رسند. نمودار زیر نشان می دهد که اکثر سرمایه گذارانی که Dogecoin را در 30 روز گذشته خریداری کرده اند به ضرر حدود 7٪ نگاه می کنند.

image-128

شایان ذکر است، هر گونه افزایش در تلفات غیر واقعی باعث می شود که دارندگان DOGE برای اولین بار از زمان سرایت de-peg USDC در بارچ تا 10 درصد در زیر آب فرو بروند.

از این رو، سرمایه‌گذاران می‌توانند از پیش‌بینی صعودی قیمت DOGE مطمئن باشند، زیرا نسبت MVRV پایین به این معنی است که دارندگان فعلی بعید به نظر می‌رسند که بفروشند زیرا به دنبال جلوگیری از ضرر بیشتر هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی