|

پِپه قورباغه اومده که همه رو نابود کنه؟!

PEPE

یکی از اهداف بلندپروازانه توکن PEPE هم این است که روزی بتواند با بیت‌ کوین، به ‌عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال در جهان، رقابت کن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارز دیجیتال پپه یک رمزارز مبتنی بر میم است که در اواسط ماه آوریل ۲۰۲۳ و با هدف ادای احترام به کاراکتر محبوب و بحث‌برانگیز پپه قورباغه راه‌اندازی شده است. کاراکتر پپه قورباغه در سال ۲۰۰۵ میلادی به دست هنرمندی به نام متیو فیوری (Matthew Furie) ساخته شد. این میم کوین به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. البته لازم به ذکر است که مانند چندین توکن دیگر الهام گرفته از  پپه قورباغه، ارز دیجیتال pepe هم ارتباط رسمی با فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی ندارد.

در چند هفته گذشته، میم کوین جدید په په (PEPE) گرد و خاک زیادی را در فضای ارزهای دیجیتال به پا کرده است. طبق گزارش‌ها، این توکن مبتنی بر میم توانسته است در کمتر از سه هفته، کارمزد گس برابر با 5,300 اتریوم (تقریباً 10 میلیون دلار) را برای تراکنش‌های خود ثبت کند. به عبارت دیگر، معامله‌گران PEPE در طول سه هفته گذشته، 5,300 ETH را در قالب کارمزد گس سوزانده‌اند.

داده‌های وب‌سایت آرخام (Arkham) نشان می‌دهد که ارزش سرمایه‌گذاری 260دلاری یکی از هولدرهای اولیه میم کوین په‌په با نام مستعار «dimethyltryptamine.eth»، هم‌اکنون به8 میلیون دلار رسیده است. گفتنی است که قیمت په‌په در یک روز گذشته نزدیک به 40 درصد رشد کرده و به محدوده 0.000004 دلار رسیده است. هرچند ارز بازاری پپه همچنان کم‌تر از میم کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو است، حجم معاملات روزانه آن از ارزهای دیجیتال مذکور فراتر رفته و به مرز یک میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال پپه قورباغه امیدوارند که محبوبیت توکن خود را افزایش دهند و با پشت سر گذاشتن دوج کوین و شیبا اینو، آن را به موفق‌ترین میم کوین‌ تمام دوران تبدیل کنند. یکی از اهداف بلندپروازانه توکن PEPE هم این است که روزی بتواند با بیت‌ کوین، به ‌عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال در جهان، رقابت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها