|

خالق اتریوم با بازار رمزارزها چه کار کرد؟

خالق اتریوم فروخت، بازار ریخت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ۲۴ ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر به رنگ قرمز درآمد و شاهد فروش گسترده‌ای بود. به نظر می‌رسد که در بحبوحه فروش اتریوم (ETH) توسط ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم، معامله‌گران نیز به دنبال برداشت سود خود هستند.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز بر اساس داده‌های بازار، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با بیش از ۲٫۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۱۸ تریلیون دلار رسیده است. در این میان، قیمت بیت کوین با ۵ درصد کاهش به زیر ۲۸,۵۰۰ دلار رسید که البته در زمان نگارش این خبر، به محدوده ۲۸,۹۵۰ دلار بازگشته است. قیمت اتریوم نیز به شدت به زیر سطح ۲ هزار دلار سقوط کرد. آلت کوین برتر بازار در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱,۹۰۰ دلار معامله می‌شود. سایر آلت کوین‌ها نیز شاهد افت قابل‌توجه ارزش خود بودند.

بر اساس داده‌های پلتفرم Coinglass، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۸۲ میلیون دلار دارایی رمزارزی نیز لیکویید شده که بزرگترین سفارش لیکوییدشده مربوط به جفت ارز ETHUSD در صرافی بیتمکس (Bitmex) به ارزش ۷٫۷ میلیون دلار بود.
همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، بوترین و بنیاد اتریوم در روزهای اخیر در مجموع ۱۵,۲۰۰ اتریوم را فروختند و به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کردند. این اقدام، احتمالاً عامل اصلی فروش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. طبق گزارش‌ها، آخرین فروش عمده ETH توسط بنیاد اتریوم و بوترین در نوامبر سال ۲۰۲۱ باعث شده بود که قیمت این ارز دیجیتال در عرض ۲ ماه ۴۰ درصد کاهش یابد.
برای اینکه بیت کوین بتواند از سقوط بیشتر جلوگیری کند و روند صعودی خود را از سر بگیرد، باید بالاتر از سطح ۲۸,۴۰۰ دلار باقی بماند و سطح ۲۹,۲۰۰ دلار را پس بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها