|

برداشت بیت کوین!

با این توقف بیت کوین به نابودی رفت؟

bitcoin

بایننس برداشت بیت کوین را متوقف می کند و ازدحام شبکه را مقصر می داند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به طور موقت برداشت بیت کوین را در پلتفرم خود در روز یکشنبه متوقف کرد و مانع از خروج بزرگترین توکن ارزش بازار از محل پیشرو بر اساس حجم معاملات شد.

بایننس گفت که تصمیمش بر اساس مسائل ازدحام است که شبکه بیت کوین را تحت تأثیر قرار می دهد و افزود که صرافی «در حال حاضر در حال کار بر روی یک اصلاح» برای بازگشایی برداشت «در اسرع وقت» است. تیم ما در حال حاضر در حال کار بر روی رفع مشکل است تا زمانی که شبکه تثبیت شود و در اولین فرصت برداشت BTC دلار را بازگشایی خواهد کرد و بایننس یک ساعت بعد گزارش داد که برداشت بیت کوین از سر گرفته شده است.

بر اساس گزارش CoinGecko، بیت کوین تا زمان نوشتن این مقاله اندکی در منطقه سبز بود و کمتر از 1 درصد رشد کرد و به حدود 29000 دلار رسید. در همین حال، صرافی کریپتو OKX گفت که خدمات سپرده گذاری و برداشت بیت کوین، با وجود هزینه های بالای تراکنش، خوب کار می کنند.

 خدمات واریز و برداشت #BTC در #OKX به خوبی انجام می شود. کارمزد تراکنش های زنجیره ای در حال حاضر بالا است، اما تراکنش های ما خوب پیش می رود.

قبل از اینکه آنها به بلاک چین بیت کوین اضافه شوند، تراکنش ها در ممپول شبکه پخش می شوند و منتظر می مانند تا توسط ماینرها انتخاب و در بلوک بعدی بیت کوین وارد شوند. در حال حاضر، حجم قابل توجهی از تراکنش های بیت کوین باعث افزایش کارمزد تراکنش ها می شود.

طبق گزارش mempool.space، تا بعدازظهر یکشنبه، تعداد کل تراکنش‌های تایید نشده بیت‌کوین در ممپول شبکه به حدود 395000 رسید. طبق گزارش Blockchain.com، در 26 آوریل، این رقم 56500 بود.

در همان زمان، کارمزد تراکنش های بیت کوین بسیار بالا بود. بر اساس داده‌های YCharts، کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین در روز جمعه به بالاترین سطح خود در تقریباً دو سال گذشته رسید و به‌طور میانگین 9.62 دلار در هر تراکنش بود.

در روز شنبه، کارمزدهای تراکنش به طور متوسط حدود 8.84 دلار بود که نشان می‌دهد روند کاهشی مجدد دارد. با این حال، در مقایسه با شش ماه پیش، زمانی که تراکنش های بیت کوین به طور متوسط حدود 1.45 دلار بود، بیش از 500 درصد افزایش داشت.

افزایش ازدحام و کارمزدهای بالاتر تراکنش همزمان با افزایش شدید تعداد نوشته‌های انجام شده از طریق Ordinals است، زیرا مردم از پروتکل برای ضرب دارایی‌های NFT مانند در بیت کوین برای ایجاد و تجارت توکن‌های قابل تعویض BRC-20 استفاده می‌کنند.

طبق brc-20.io، ارزش بازار توکن‌های BRC-20 - که آینه توکن‌های ERC-20 است - در ماه مارس به‌عنوان آزمایشی توسط یک علاقه‌مند به داده‌های زنجیره‌ای مستعار به نام Domo آغاز شد و به 446 میلیون دلار رسید.

یک هفته پیش، تعداد کل کتیبه ها از 2.5 میلیون نفر گذشت و طبق داشبورد پرکاربرد Dune تا روز یکشنبه، تعداد کل کتیبه ها از 4.3 میلیون گذشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها