|

زمان خرید یا فروش شیبااینو فرارسیده؟

پیش بینی مه برای شیبا اینو (SHIB) قیمت: نگه دارید یا بفروشید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو (SHIB) تقریباً به خط حمایت یک الگوی بلندمدت رسیده است. این که به آنجا بازگردد یا خراب شود می تواند برای روند آینده بسیار مهم باشد.

ریزش به این معنی است که کل ساختاری که برای نزدیک به یک سال در جای خود بود اکنون نامعتبر است و یک روند نزولی جدید آغاز شده است. از سوی دیگر، جهش احتمالاً منجر به تداوم تثبیت در داخل الگو خواهد شد.

قیمت شیبا اینو به پشتیبانی از الگوی بلندمدت رسید.

بر اساس تجزیه و تحلیل روزانه، قیمت توکن شیبا اینو از ژوئن 2022 در یک مثلث متقارن معامله می شود. این الگو خنثی در نظر گرفته می شود، به این معنی که احتمال شکست صعودی یا سقوط نزولی وجود دارد.

در حال حاضر، قیمت SHIB بسیار نزدیک به خط حمایت مثلث قرار دارد که از ابتدای سال تاکنون به آن نرسیده است (نماد سبز).

شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) قرائت متناقضی را ارائه می دهد. معامله گران از RSI برای سنجش حرکت استفاده می کنند، تعیین می کنند که آیا بازار بیش از حد خرید شده است یا بیش از حد فروش، و تصمیم گیری در مورد خرید یا فروش یک دارایی.

اگر RSI بالای 50 باشد و روند صعودی باشد، گاوها یک مزیت دارند. از طرف دیگر، اگر میزان آن  زیر 50 باشد، برعکس است.

RSI در حال حاضر زیر 50 است و در حال کاهش است. با این حال، به قلمرو فروش بیش از حد نیز رسیده است. یک حرکت صعودی قابل توجه در آخرین باری که این فروش بیش از حد بود (دایره سبز) دنبال شد.

پیش بینی قیمت SHIB: قیمت جهش خواهد داشت

تحلیل تکنیکال از بازه زمانی کوتاه‌مدت شش ساعته نشان می‌دهد که قیمت میم کوین از ۱۶ آوریل در یک کانال موازی نزولی کاهش یافته است.

نمودار

قیمت شیبا در خط حمایت الگو امروز افزایش یافت و یک فتیله بلند پایین (نماد سبز) ایجاد کرد. با این حال، همچنان در قسمت پایین خود معامله می شود.

همانند بازه زمانی روزانه، RSI شش ساعته به شدت بیش از حد فروخته می شود که می تواند به زودی منجر به حرکت صعودی شود.

بنابراین، جهش در خط حمایت کانال نیز خط حمایت مثلث بلندمدت را تأیید می کند. شکست از اولی احتمالاً باعث حرکت صعودی به سمت خط مقاومت مثلث بلندمدت با قیمت متوسط 0.0000130 دلار خواهد شد.

با این حال، شکست قیمت در زیر خط حمایت مثلث‌ها می‌تواند منجر به سقوط شدید به سمت نزدیک‌ترین ناحیه حمایتی در 0.0000057 دلار شود. که از ژوئن 2021 تاکنون به آن نرسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها