|

قیمت باب اسفنجی!

زمان خرید باب اسفنجی فرا رسیده؟

SPONGE

نهنگ ها می گویند اسفنج خرید بهتری است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیزی که در مورد نشانه های میم وجود دارد این است که آنها کاملاً قابل تعویض هستند، به طوری که وقتی یکی شروع به محو شدن در ابهام می کند، یکی دیگر جای آن را می گیرند.  مطمئناً به نظر می رسد که این اتفاق در هفته های اخیر رخ داده است مانند افزایش قیمت پپه کوین (PEPE) در این ماه.

اما اکنون، به نظر می رسد که با توجه به افزایش های اخیر، نوبت باب اسفنجی (اسفنجی) است که معامله گران و سرمایه گذاران را جذب کند. علاوه بر اینکه بر اساس یک شخصیت میم کارتونی به یادماندنی استوار است، SPONGE در چند روز گذشته توسط مجموعه‌ای از فهرست‌های مبادله‌ای که برای ارائه خریداران جدید به آن خدمت کرده‌اند، کمک شده است.

در همان زمان، توسط سرمایه‌گذاران و تأثیرگذاران مختلف برجسته و منتشر شده است، و در حال حاضر چندین نفر آن را به PEPE و دیگر توکن‌های میم ترجیح می‌دهند. در حالی که قیمت آن از بالاترین سطح تاریخ 0.002394 دلار به 0.0009212 دلار در چند روز گذشته کاهش یافته است، لیست های دریافتی احتمالاً در آینده بسیار نزدیک افزایش های بیشتری را برای آن به همراه خواهد داشت.

به این ترتیب، یکی از امیدوارکننده‌ترین توکن‌های میم برای تماشا در حال حاضر باقی می‌ماند و اگر فهرستی از یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های صنعت مانند Binance جذب کند، می‌تواند رشد کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها