|

خبری خوش برای دارندگان بیت کوین!

بازار بیت کوین P2P Paxful پس از بسته شدن ناگهانی دوباره باز می شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اختلاف حقوقی بین بنیانگذاران Paxful باعث اختلال در عملیات این صرافی شده بود. با این حال، اکنون بازار P2P دوباره راه اندازی شده است. Paxful، بازار بیت‌کوین همتا به همتا، پس از یک ماه وقفه دوباره آنلاین شده است. این پلتفرم در ماه آوریل به دلیل شکایتی که یکی از بنیانگذاران آن، آرتور شابک، علیه مدیرعامل وقت و یکی دیگر از بنیانگذاران ری یوسف در ژانویه 2023 تنظیم کرد، بسته شد. در 10 آوریل، یک قاضی در دادگاه سلطنتی دلاور، یک متولی قانونی را برای نظارت بر برداشت های Paxful برای محافظت از وجوه مشتری منصوب کرد. یوسف در پی اختلاف و انحلال صرافی در 21 آوریل از سمت مدیر عامل استعفا داد.

مقامات صرافی در پست وبلاگ بازگشایی در 8 مه خاطرنشان کردند: "در یک ماه گذشته، تیم ما سخت کوشیده است تا بازار را به صورت آنلاین بازگرداند که امنیت و امنیت کاربران در درجه اول اهمیت قرار دارد."

با این حال، به روز رسانی در مورد رهبری شرکت یا دعوای حقوقی جاری ارائه نکرد. بازگشایی ناگهانی صرافی برخی از فعالان صنعت را شگفت زده کرده است.

راستش خیلی گیج شدم ری 2 هفته پیش استعفا داد و Paxful را تعطیل کرد. بدون توضیح مناسب در مورد آنچه در حال وقوع است (که آنها ارائه نکرده اند)، فکر نمی کنم شما دیگر به این تبادل اعتماد کنید. 

این پلتفرم بیش از 6 میلیون کاربر ثبت نام کرده است و از زمان راه اندازی آن در سال 2015 با محبوبیت قابل توجهی در آمریکای جنوبی، آفریقا و هند، در مجموع بیش از 6 میلیارد دلار معاملات را تسهیل کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها