|

سیگنال های مهم از دوج کوین!

Dogecoin

سیگنال نزولی Dogecoin: Whale 21.7 میلیون دلار در DOGE به بایننس سپرده گذاری می کند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin Whale بیش از 21 میلیون دلار به بایننس انتقال داده است بر اساس داده‌های سرویس ردیاب تراکنش‌های ارز دیجیتال Whale Alert، یک انتقال عظیم در بلاک چین Dogecoin در روز گذشته مشاهده شده است. نهاد فرستنده این تراکنش احتمالاً یک نهنگ بوده است زیرا مقدار درگیری بسیار زیاد است. حرکات این دارندگان انبوه به طور کلی می تواند مورد توجه قرار گیرد، زیرا سرمایه هنگفتی که در آنها دخیل است ممکن است اثرات قابل توجهی در بازار داشته باشد. در ادامه جزئیات کامل مربوط به انتقال نهنگ Dogecoin امروزی وجود دارد که ممکن است به روشن کردن آنچه سرمایه‌گذار ممکن است با این حرکت قصد داشته باشد کمک کند. 

نمودار

همانطور که در بالا می بینید، آدرس ارسال در مورد این انتقال Dogecoin یک آدرس ناشناخته بود، به این معنی که به هیچ پلتفرم متمرکز شناخته شده (مانند یک صرافی) متصل نشده بود.

قبل از انجام تراکنش، این فرستنده موجودی فوق العاده 1,981,615,531 DOGE (به ارزش حدود 143.5 میلیون دلار در زمان انجام انتقال) در اختیار داشت که به این معنی است که نهنگ یکی از بزرگترین های شبکه است. در این معامله اما به نظر می رسد نهنگ کیف پول خود را خالی کرده است.

همچنین دو مقصد برای این توکن ها وجود داشت: یک آدرس متصل به صرافی ارز دیجیتال Binance و دیگری کیف پول ناشناخته. به نظر می رسد که بخش عمده این انتقال به سمت دومی انجام شده است (1,681,615,531 DOGE یا 121.7 میلیون دلار).

به طور کلی، یکی از رایج‌ترین دلایلی که سرمایه‌گذار توکن های خود را از یک کیف پول خودسرپرست به یک صرافی منتقل می‌کند، برای اهداف مرتبط با فروش است.

از آنجایی که 299,999,999 DOGE (حدود 21.7 میلیون دلار) از این انتقال اخیر به یک صرافی (Binance) سپرده شده است، ممکن است نهنگ بخواهد این مبلغ را بفروشد. به طور طبیعی، چنین فروش می تواند پیامدهای نزولی کوتاه مدت برای قیمت میم کوین داشته باشد.

در مورد تراکنش به سمت کیف پول ناشناخته، نمی توان گفت که چرا ممکن است انجام شده باشد. مبلغ درگیر در این بخش خاص از تراکنش، اکثر توکن ها را پوشش می دهد (همانطور که قبلاً ذکر شد)، بنابراین ممکن است این کیف پول ناشناخته جدید نیز متعلق به همان نهنگ باشد و دارنده تنها قصد داشته است که به یک تغییر جدید کیف پول ها دست یابد.

در زمان نگارش مقاله، Dogecoin در حدود 0.0736 دلار معامله شد که نسبت به هفته گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی