|

هدایای جدید

دوج کوین، شیبااینو و فلوکی تو پوست خودشون نمیگنجن!

Dogecoin

Binance US آپشن هدایای Shiba Inu، Doge و Floki را اضافه می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Binance.US، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، راه اندازی ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده از جمله Shiba Inu (SHIB)، Dogecoin (DOGE) و Floki Inu (FLOKI) را هدیه دهند. . این ویژگی نوآورانه که با نام Crypto Box شناخته می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که اطرافیان خود را با هدیه دارایی‌های دیجیتال غافلگیر کنند، بدون اینکه هیچ هزینه‌ای برای تراکنش متحمل شوند.

درباره ویژگی Crypto Box

معرفی ویژگی Crypto Box به چند دلیل قابل توجه است. در مرحله اول، علاقه روزافزون به دارایی های دیجیتال در میان جمعیت گسترده تر و پتانسیل استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله ای برای هدیه را نشان می دهد.

ثانیا، راه آسانی را برای کاربران ارائه می دهد تا خانواده و دوستان خود را به دنیای ارزهای رمزنگاری شده معرفی کنند، بدون اینکه نیازی به ایجاد یک حساب کاربری در یک صرافی داشته باشند.

کاربران می‌توانند ارز دیجیتالی را که می‌خواهند هدیه بدهند و مبلغی را که می‌خواهند ارسال کنند انتخاب کنند و سپس آدرس ایمیل گیرنده را با یک پیام شخصی‌شده وارد کنند. هنگامی که گیرنده هدیه را دریافت کرد، می‌تواند با راه‌اندازی یک حساب کاربری در Binance.US و مطالبه دارایی‌های دیجیتال خود، آن را بازخرید کند.

آخرین حرکات Binance.US

ویژگی Crypto Box آخرین اقدام Binance.US برای جلب توجه روزافزون به ارزهای دیجیتال با مضمون سگ است. این صرافی اخیراً یک ویژگی میانگین هزینه دلاری (DCA) را برای SHIB معرفی کرده است که به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را بر اساس یک زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده ترجیحی خود خریداری کنند.

LunarCrush، یک پلتفرم تجاری پیشرو، پشتیبانی از SHIB را نیز اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی دارایی دیجیتال را با بیش از 1400 ارز دیجیتال دیگر در این پلتفرم مبادله کنند.

در همان زمان، Nuxgame، ارائه‌دهنده پیشرو نرم‌افزار iGaming، با CoinPayments همکاری کرده است تا علی‌رغم بازار نزولی، پرداخت‌ها را در Shiba Inu بپذیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی