|

حامی دوج کوین ایلان ماسک چه نقشه ای داره؟

Dogecoin

آیا انتخاب ایلان ماسک برای مدیرعامل جدید توییتر نیز یک Dogecoin Maxi است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبح روز جمعه، ایلان ماسک، مالک توییتر، رسماً جایگزین خود را به عنوان مدیر عامل: لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات فعلی NBCUniversal اعلام کرد.

یاکارینو یک مدیر باسابقه رسانه ای است که نزدیک به 12 سال در NBCUniversal گذرانده است و 20 سال قبل از آن برای شرکت رسانه ای ترنر برادکستینگ تبلیغات انجام داده است. با این حال، نسبتاً کمی در مورد دیدگاه‌های او در مورد مسائل کلیدی که در حال حاضر در کانون توجه توییتر قرار دارند، از جمله نقش بالقوه ارز دیجیتال در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در آینده، شناخته شده است.

اگرچه ممکن است او تازه واردی در حوزه کریپتو نباشد به ویژه در مورد ارزهای رمزنگاری شده الهام گرفته از میم که مدت هاست اشتیاق کارفرمای جدید او را به خود جلب کرده است. یاکارینو در حال حاضر تعداد زیادی حساب های وابسته به Dogecoin و Shiba Inu و چندین مشارکت کننده اصلی در جامعه Dogecoin را در توییتر دنبال می کند، از جمله بیلی مارکوس، یکی از خالقان. DogeDesigner، خالق MyDoge، کیف پول Dogecoin خودسرانه. و Sir Doge of the Coin، مبشر و تأثیرگذار برجسته Dogecoin.

با این حال، او هنوز به طور عمومی در مورد نقشی که دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال تحت رهبری او در توییتر ایفا می کنند، اظهار نظر نکرده است. اما حضور پربار دوج کوین او در توییتر مطمئناً با شهرت ماسک به عنوان یک حامی مشتاق در نظر گرفته می شود. 

ماسک بارها از ادغام پرداخت های رمزنگاری شده در سایت، به ویژه با Dogecoin انتقاد کرده است. ماه گذشته، توییتر به طور موقت لوگوی پرنده آبی خود را با میم دوج جایگزین کرد و ارزش توکن را 20 درصد افزایش داد.

در حالی که مواضع یاکارینو در مورد مسائل متعدد مربوط به رمزنگاری و توییتر نامشخص است، مدیر اجرایی در گذشته به طور صریح از تلاش‌های سایت تحت رهبری ماسک برای پذیرش کدگذاری منبع باز و شفافیت دیجیتال  اصول کلیدی جنبش کریپتو  حمایت کرده است.

او ماه گذشته هنگام مصاحبه با ماسک در مقابل مخاطبان میامی گفت: " به طور واضح می گویم این تفاوت بین پلتفرم های دیگری است که یا از آنها استفاده نمی کنید یا هرگز درباره آنها نشنیده اید، و [توئیتر]." ممکن است، یک کنفرانس سالانه برای بازاریابان باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده : عرفان واحدیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها