|

پیش بینی جنجالی از اتریوم، ریپل، کاردانو دوج کوین

Dogecoin

تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری: ETH، XRP، ADA، PEPE، و DOGE

لینک کوتاه کپی شد

این هفته نگاهی دقیق تر به اتریوم، ریپل، کاردانو، پپه و دوج کوین می اندازیم.

اتریوم (ETH)

با قرمز شدن بازار، اتریوم در این هفته 7.4 درصد سقوط کرده و در این فرآیند، سطح کلیدی 1800 دلار به مقاومت تبدیل شده است و خرس ها را کنترل قیمت را در اختیار می گیرد.

حرکت اتریوم نزولی شده و به نظر می رسد در هفته آینده آزمایش حمایت کلیدی در 1660 دلار انجام شود. اگر بیت کوین به اصلاح خود ادامه دهد، این امر بیشتر اتفاق می افتد.

با نگاهی به آینده، اگر حمایت کلیدی در 1660 دلار باقی بماند، اتریوم ممکن است روند صعودی کلان خود را حفظ کند (کم‌های بالاتر). در غیر این صورت، گاوها در موقعیت بسیار دشواری قرار خواهند گرفت، زیرا راه را برای این ارز دیجیتال باز می کند تا سطوحی را که از مارس 2023 مشاهده نشده بود (زیر 1500 دلار) باز کند.

اتر

ریپل (XRP)

روند نزولی ریپل در این هفته شتاب گرفت و منجر به کاهش 8 درصدی در ارزش گذاری شد. با از دست دادن حمایت 44 سنت و تبدیل شدن به مقاومت، خریداران تا سطح 40 سنت عقب نشینی کردند.

از لحاظ تاریخی، این یک نقطه بحرانی بوده است که در آن قیمت چرخش و معکوس شده است. اگر خریداران برگردند، XRP می تواند اصلاح آن را متوقف کند. با نگاهی به آیند نشان می دهد که فروشندگان مسئول هستند، و سناریوی به ظاهر محتمل‌تر این است که قیمت XRP تا حمایت 40 سنت کاهش یابد. پس از رسیدن، واکنش آن به این سطح احتمالاً روند کوتاه مدت را تعیین می کند.

ریپل

کاردانو (ADA)

با تایید الگوی معکوس سر و شانه، ADA در این هفته 7.7 درصد کاهش یافت. به نظر می رسد کمتر احتمال دارد که قیمت تا رسیدن به سطح حمایت در 34 سنت متوقف شود. این اقدام قیمت تا حدودی شبیه به XRP است و خریداران احتمالا تا زمانی که پشتیبانی کلیدی دریافت نشود کار نخواهند کرد.

اندیکاتورهای مومنتوم، مانند MACD و RSI، نزولی هستند و به پایین ترین سطح سقوط می کنند. RSI روزانه زیر 40 است و هنوز جا دارد تا به منطقه اشباع فروش (زیر 30) برسد. همراه با MACD نزولی، این نشان می دهد که فروشندگان ممکن است برای مدتی به تسلط خود ادامه دهند.د با نگاهی به آینده، این ارز دیجیتال نزولی باقی می ماند. 

کاردانو

دوج کوین (DOGE)

با تحت الشعاع قرار گرفتن کامل Dogecoin توسط PEPE، این میم کوین خریدار پیدا نکرد و قیمت آن در هفت روز گذشته 10.5 درصد کاهش یافته است. از آنجایی که حرکت به نفع فروشندگان است، RSI روزانه به سرعت به منطقه اشباع فروش در 30 امتیاز نزدیک می شود. این می تواند فرصتی برای خریداران فراهم کند تا روند نزولی را در سطح حمایت کلیدی متوقف کنند. مقاومت فعلی روی 7.5 سنت است.

با نگاهی به آینده، آزمایش پشتیبانی کلیدی قریب الوقوع به نظر می رسد. در بازه زمانی هفتگی، اقدام قیمت در سال 2023 روند ثابتی را نشان می‌دهد و DOGE نتوانسته قدرت کافی برای ورود به روند صعودی را جمع‌آوری کند.

دوج

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها