|

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین؛ بیت کوین له شد؟

Dogecoin

DOGE در فعالیت شبکه از BTC و LTC پیشی گرفته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارز دیجیتال محبوب Memecoin Dogecoin (DOGE) شاهد افزایش چشمگیر تعداد تراکنش های روزانه بوده است و از بیت کوین پیشی گرفته و مجموع تراکنش های آن 628.209 هزار گزارش شده است. این افزایش به دنبال افزایش قیمت Dogecoin است که 1.42٪ افزایش یافته است.

افزایش در معاملات DOGE

محرک اصلی این جهش غیرمنتظره در فعالیت، علاقه فزاینده به ضرب توکن های DRC20 است، نوع جدیدی از دارایی دیجیتال که در شبکه Dogecoin اعلام شده است.

عضو برجسته جامعه Dogecoin Mishaboar در مورد این افزایش بی سابقه توییت کرده است که:

تراکنش‌های روزانه #Dogecoin به ATH (650 هزار تومان) افزایش یافته است و امروزه به دلیل تلاش افرادی که سعی می‌کنند توکن‌ها (استاندارد DRC20) و موارد دیگر را در بالای شبکه Dogecoin جمع کنند، از تراکنش‌های #BTC و #LTC پیشی گرفته است. 

افزایش فعالیت شبکه برای پاتریک لودر، توسعه دهنده Dogecoin، که قبلاً به افزایش قابل توجه استفاده از شبکه اشاره کرده بود، تعجب آور نیست.

برای جامعه DOGE چه معنایی دارد؟

با این حال، سطوح فعلی حجم معاملات فراتر از همه انتظارات بوده است. بسیاری از جامعه رمزنگاری این افزایش را به عنوان فرصتی برای ارزیابی مقیاس پذیری Dogecoin، به ویژه برای تراکنش های روزمره می دانند.

یکی از اعضای انجمن، @SK_R402، با تاکید بر اهمیت پتانسیل Dogecoin به عنوان یک ارز جهانی به طور گسترده پذیرفته شده، قصد خود را برای راه اندازی یک گره ابراز کرد.

در حالی که افزایش تراکنش ها نشان دهنده محبوبیت روزافزون Dogecoin است، نگرانی هایی در مورد تراکم شبکه بالقوه مطرح شده است. Mishaboar این نگرانی‌ها را تأیید می‌کند و پیشنهاد می‌کند که فعالیت‌هایی مانند ضرب توکن‌ها باید به طور ایده‌آل از طریق راه‌حل‌های اختصاصی لایه ۲ انجام شود تا از بار بیش از حد شبکه اصلی جلوگیری شود.

دوج کوین در 24 ساعت گذشته با 1.23 درصد افزایش با حجم معاملات 198,103,201 دلار در بازه زمانی مشابه روبرو شده است. در CoinMarketCap در رتبه ۸ memecoin کریپتو قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی