|

بیت کوین پیش به سوی نابودی؟

bitcoin

لرزش بیت کوین در 27 هزار دلار به عنوان یک افت دیگر به ظاهر (تحلیل قیمت بیت کوین)

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شتاب نزولی بیت کوین بسیار کمتر از حد انتظار است و سطوح پشتیبانی چندگانه برای تکیه بازار در دسترس است.با نگاهی به بازه زمانی روزانه، قیمت از زمانی که از سطح مقاومت 30 هزار دلاری در آوریل رد شد، رو به کاهش بوده است و همچنین به زیر میانگین متحرک 50 روزه، واقع در حدود 29 هزار دلار، رسیده است. با قضاوت بر اساس اشکال اخیر کندل، یک عقب نشینی صعودی به میانگین متحرک شکسته درحال شکلگیری است. با این حال، قیمت هنوز هم می تواند قبل از بازگشت به سطح بالاتر، به سمت سطح حمایت ثابت 25 هزار دلار کاهش یابد. 

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که بیت کوین به زیر سطح حمایت جزئی 27500 دلار رسیده است و احتمالا منطقه 25 هزار دلاری را در روزهای آینده آزمایش خواهد کرد. با این حال، با افزایش مجدد RSI به بالای منطقه فروش بیش از حد و یک واگرایی صعودی واضح بین دو پایین ترین سطح اخیر، آزمایش مجدد سطح 27500 دلار که اکنون به عنوان یک مقاومت عمل می کند، در کوتاه مدت قابل انتظار است. با این حال، با در نظر گرفتن همه چیز، ساختار بازار در این بازه زمانی به وضوح نزولی است تا زمانی که قیمت به بالاتر از سطح مقاومت 30 هزار دلار برسد.

شبکه بیت کوین با رکورد جدید 682000 تراکنش روزانه به بالاترین سطح فعالیت خود رسیده است. این افزایش قابل توجهی را نسبت به 250000 تراکنش روزانه مشاهده شده در ابتدای سال 2023 نشان می دهد. دلیل اصلی این افزایش، افزایش محبوبیت کتیبه های ترتیبی است که عمدتاً برای ایجاد دارایی های دیجیتال استفاده می شود.

متأسفانه، افزایش فعالیت بیت کوین و محبوبیت فزاینده توکن های BRC-20 تأثیر منفی بر بازار داشته است. شبکه بیت کوین شلوغ شده است و در نتیجه کاربران مجبور به پرداخت هزینه تراکنش های بالاتری هستند. این وضعیت بر همه شرکت کنندگان بیت کوین از جمله کاربران روزمره و ماینرها تأثیر می گذارد. در نتیجه، تجارت در بازارهای بیت کوین نیازمند احتیاط بیشتری است، زیرا ممکن است بازار نوسانات بالایی را تجربه کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها