|

بیت کوین و اتریوم در راه شکست؟

bitcoin

هفته پیش رو بیت کوین و اتریوم: شکست در رالی؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سقوط بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح ماه گذشته نشان می دهد که شکاف هایی در رالی چند هفته ای ظاهر شده است. تا کنون، ارزهای دیجیتال بالاتر از سطوح حمایتی کلیدی بوده‌اند، اما بعید است که خطرات نزولی از بین بروند، مگر اینکه حرکت رو به رشدی برای بالا بردن آن انجام شود. همانطور که نمودارهای کندل استیک با کد رنگی بر اساس شاخص‌های روند/ممنتوم نشان می‌دهند، علی‌رغم تجمیع اخیر، روند گسترده‌تر BTC/USD صعودی باقی می‌ماند (برای اولین بار در ژانویه  رخ داد). 

نکته مهم این است که بیت کوین در حدود 25300-26000 (شامل میانگین متحرک 89 روزه و بالاترین قیمت فوریه 2023) در بالای یک بالشتک حیاتی قرار داشته است. به روز رسانی قبلی که خطر کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم را افزایش داده است. 

مانند بیت کوین، چشم انداز گسترده تر ETH/USD صعودی بوده است. با این حال، بسته شدن ETH/USD در هفته گذشته زیر سطح حمایت افقی خط روند در حدود 1780، نشانه ای از کاهش فشار صعودی است و بالاتر از اوج های فوریه 1710-1740 (شامل میانگین متحرک 89 روزه) باقی می ماند. 

هر شکستی به زیر 1710-1740 می تواند خطرات نزولی را نسبت به میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در حدود 1560) در معرض خطر قرار دهد. در حالت صعودی، برای کاهش فشار صعودی، ETH/USD باید از بالاترین سطح 6 می 2019 بشکند.

توجه: در نمودارهای شمعدانی با کد رنگی بالا، شمع های آبی یک فاز صعودی را نشان می دهند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند - آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها