|

زمان حکمرانی دوج کوین و شیبااینو به پایان رسیده؟

Dogecoin

PEPE و FLOKI به آسیا می روند. زمان SHIB، DOGE به پایان رسیده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  یک صرافی برتر کره جنوبی با فهرست FLOKI و PEPE کسب و کار میم کوین های دیگر را مختل کرد.

در حالی که PEPE می‌توانست رابطی برای به اشتراک گذاشتن نقدینگی DOGE و SHIB باشد. در بازار رمزارزها، Shiba Inu [SHIB] و Dogecoin [DOGE] خود را به عنوان ارزهای رمزپایه میم معرفی کرده اند که به نظر می رسد خیلی دوام بیاورند. با این حال، کم اهمیت جلوه دادن ظهور ارز دیجیتال های دیگری مانند Floki Inu [FLOKI] و Pepe [PEPE] ممکن است به دلیل توسعه اخیر و خنثی سازی بزرگی باشد. 

اخیراً، گروه دوم، به ویژه PEPE، از استقبال مثبت جامعه ارزهای دیجیتال برخوردار شده است. اما در تلاشی دیگر برای گسترش دامنه خود، صرافی Bithumb کره جنوبی اعلام کرد که هر دو توکن را در 18 می فهرست می کند. با شروع معاملات در تاریخ مذکور، Bithuum همچنین اضافه کرد که کاربران FLOKI ممکن است واجد شرایط برای شرکت در بازار وون کره جنوبی (KRW) باشند.

اگرچه فهرست شدت توکن‌ها با واکنش‌های متفاوتی همراه است، اما تصمیم برای اجازه دسترسی به این میم‌ها در آسیا می‌تواند به خوبی SHIB و DOGE را مورد توجه قرار دهد. یکی از دلایل این امر، روشی است که منطقه کره جنوبی امسال به اکوسیستم کریپتو با نقدینگی عظیم کمک کرده است. به عنوان مثال، ریپل [XRP] چند ماه پیش از افزایش فعالیت در آن منطقه بهره مند شد.

Untitled

به دنبال توسعه، جریان ورودی ارز FLOKI به دومین ارزش خود در کل ماه می افزایش یافت. جریان ورودی صرافی تعداد کل توکن های سپرده شده در کیف پول های صرافی را نشان می دهد. بنابراین، این نشان می دهد که به دلیل اقدام مبادله ای فوق، فعالیت افزایش یافته است.

در حالی که FLOKI قبل از PEPE وجود داشت در حال حاضر عرضه توکن در صرافی ها سر به فلک کشیده است. همانطور که در بالا نشان داده شد، داده های Santiment نشان داد که این متریک به 135.22 تریلیون رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها