|

پیشگویی مهم از بازار بیت کوین،اتریوم و....!

رمزارز

XRP و PEPE در بازارهای پیشرو، بیت کوین و اتریوم مسطح اما به رنگ سبز: خلاصه رمز این هفته!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  خوب، هفته گذشته، حداقل در بخش‌های خاصی از بازار، تحولات هیجان‌انگیزی برای ارائه داشت. سرمایه بازاربه سختی حدود 5 میلیارد دلار افزایش یافت و در حال حاضر 1.2 تریلیون دلار است. این به دلیل عملکرد نسبتاً یکنواخت ارزهای دیجیتال اصلی رخ داد، اما برخی آلتکوین‌ها توانستند مارو شگفت‌زده کنند. 

این هفته بیت کوین رفت و آمد داشت. این کریپتوکارنسی هفته گذشته در حدود 26500 دلار معامله می شد و چند روز بعد توانست به حدود 27500 دلار افزایش یابد. دوباره به زیر 27 هزار دلار سقوط کرد، اما روز پنجشنبه دوباره 27500 دلار را آزمایش کرد. با این حال، خرس‌ها یک نوسان قاطع دیگر را ایجاد کردند و قیمت بیت‌کوین را در جایی که در حال حاضر در حدود 26800 دلار معامله می‌شود، قرار دادند و با افزایش جزئی 1.3 درصدی رزرو کردند.

اتریوم همچنین با افزایش 2 درصدی در هفته معامله شد و پس از آن Cardano (ADA)، MATIC، DOT و TRX قرار دارند که همگی موفق به کسب سودهای مشابه شدند.

XRP ریپل در هفت روز گذشته حدود 8 درصد افزایش یافت و آن را به عنوان رهبر واضح در بین 10 ارز دیجیتال برتر از طریق ارزش کل بازار قرار داد. قاضی رئیس پرونده علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به درخواست آژانس برای مهر و موم کردن سابقه مشخصی از مدیر سابق بیل هینمن رأی داد. سرمایه گذاران این موضوع را برای XRP صعودی می دانستند زیرا ممکن است تأثیر مثبتی بر نتیجه پرونده داشته باشد. ریپل همچنین قراردادی برای خرید متاکو - یک متولی ارزهای دیجیتال مستقر در سوئیس - به مبلغ 250 میلیون دلار منعقد کرد.

و سپس PEPE وجود دارد. ممکوین که در صنعت ارزهای دیجیتال در مرکز قرار گرفته است، در هفته گذشته حدود 17 درصد رشد داشته است و بخش memecoin را با حاشیه قابل توجهی پیشتاز کرده است. دلیلی وجود ندارد که چرا PEPE بالا رفته است، اما مانند هر چیز مرتبط با میم، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. با این حال، بسیار جالب است که ببینیم آیا موقعیت خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.در هر صورت، بسیار جالب است که ببینیم بازار در روزهای آینده چگونه شکل خواهد گرفت و آیا XRP به مسیر مثبت خود ادامه خواهد داد یا خیر.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی