|

نویسنده پدرپولدار پسرفقیر هشداری مهم از بیت کوین و طلا داد!

کیوساکی می گوید بیت کوین، طلا همچنان بهترین بیمه در برابر فساد و بی کفایتی هستند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در شرایطی که مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده به نتیجه ای نرسیده است، اقتصاددانان در تعجب هستند که آیا این وضعیت می تواند به یک سقوط مالی عظیم جهانی تبدیل شود، علیرغم اینکه سیاستمداران هنوز ادعا می کنند که فرود آرامی وجود خواهد داشت.

رابرت کیوساکی، با این حال، این ادعا را باور نمی کند و از سرمایه گذاران خواست برای محافظت از خود به طلا، نقره و بیت کوین روی آورند.

جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها هنوز نمی‌توانند تصمیم بگیرند که آیا ایالات متحده باید سقف بدهی خود را افزایش دهد یا خیر، و این پرسش‌ها همچنان مطرح می‌شود که آیا این کشور برای اولین بار بدهی خود را نکول می‌کند یا خیر. اما حتی اگر هر دو طرف به توافق برسند، آسیب به بزرگترین اقتصاد جهان می‌توانست قبلاً وارد شده باشد.

به این ترتیب، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، که به خاطر دیدگاه‌های بدبینانه‌اش در مورد اقتصاد کنونی جهانی و چشم‌انداز آن شناخته می‌شود، اظهار داشت که علیرغم عدم نگرانی پرزیدنت بایدن، «فرود آرام» وجود نخواهد داشت.

کیوساکی همچنین فسادی را در کشور به ارمغان آورد که به اعتقاد او به دلیل رهبران فعلی این فساد زیاد است. او معتقد است که سه دارایی وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای محافظت از خود خریداری کنند و یکی از آن‌ها بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار است.

نشست آرام؟ فرود سخت؟ یا CRASH LANDING؟ من می گویم فرود تصادفی. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما این همان چیزی است که من معتقدم. فساد بالاست و رهبران فاسدند. خرید gokd، نقره، بیت کوین. هنوز بهترین بیمه در برابر فساد و بی کفایتی،

— رابرت کیوساکی (@theRealKiyosaki) 18 مه 2023

کیوساکی در توئیتی جداگانه به مخالفت با بایدن پرداخت و گفت که رئیس جمهور کنونی آمریکا "پیرترین، فاسدترین و بی کفایت ترین" رئیس جمهور در تاریخ این کشور است.

 بایدن پیرترین، فاسدترین و بی کفایت ترین رئیس جمهور تاریخ است. لطفا مردان جمهوریخواه از توپ های خود استفاده کنید MTG را پشت سر بگذارید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی