|

پیشگویی بیت کوین؛ درحال محو شدن؟

پیشگویی بیت کوین؛ درحال محو شدن؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانوز- گاوها مجدداً در 17 می سعی کردند قیمت را به الگوی مثلث متقارن ببرند، اما خرس ها به شدت از سطح محافظت کردند و بیت کوین را در 18 می پایین آوردند. 

جفت BTC/USDT همچنان شاهد کشمکش سختی بین گاوها و خرس ها در منطقه بین خط حمایت و 25250 دلار خواهد بود. میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) در 27590 دلار و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان می دهد که خرس ها لبه کمی دارند. با این حال، شکست خرس ها در حفظ قیمت زیر 26500 دلار نشان می دهد که فشار فروش در سطوح پایین تر کاهش می یابد.

اگر خریداران مقاومت سربار را در دست بگیرند، جفت می‌تواند یک رالی را تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) در 28412 دلار و پس از آن به خط مقاومت آغاز کند. وقفه بالای مثلث، جدول را به نفع گاوها تغییر می دهد.

از طرفی نیکلاس مرتن به ۵۱۱ هزار مشترک کانال یوتیوب DataDash خود می‌گوید که به نظر می‌رسد بیت‌کوین برای یک روند نزولی پایدار در ماه‌های آینده آماده است و نموداری را به اشتراک می‌گذارد که افت سریع به حدود ۱۲ هزار دلار را برای بیت‌کوین تا چهار ماه آینده پیش‌بینی می‌کند.

 مرتن همچنین می‌گوید در حالی که بیت کوین از نظر تاریخی با سهام فناوری مرتبط بوده، اکنون شروع به عقب افتادن کرده است. به گفته این تحلیلگر در حالی که بیت کوین در حال افت قیمت است، سهام شرکت‌های فناوری مانند مایکروسافت و انویدیا در حال افزایش هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها