|

پیش بینی جانانه از بیت کوین!

Dogecoin

رئیس سابق تحقیقات CoinDesk می‌نویسد که با وجود تلاش‌های دولت در کشورهای بزرگ و نوظهوری مانند پاکستان و نیجریه برای محدود کردن ارزها...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اولین محرک آسیا: بیت کوین نزدیک به 27 هزار دلار ثابت می ماند زیرا سرمایه گذاران تحولات سقف بدهی را می سنجند , رئیس سابق تحقیقات CoinDesk می‌نویسد که با وجود تلاش‌های دولت در کشورهای بزرگ و نوظهوری مانند پاکستان و نیجریه برای محدود کردن فعالیت‌های ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد شهروندان آنجا به دارایی‌های دیجیتالی به عنوان یک محافظ روی آورده‌اند. 

قیمت ها: بیت کوین 26.8 هزار دلاری الگوی نگهداشت سقف بدهی خود را حفظ می کند.

بینش: کریپتو به عنوان یک پرچین؟ به نظر می رسد که شهروندان دو کشور بزرگ و نوظهور و سایر اقتصادهای مهم در حالی که ارزهایشان با مشکل مواجه می شوند، به دارایی های دیجیتال روی آورده اند. 

خواب خسته کننده بیت کوین نزدیک به 27 هزار دلار

در حالی که سرمایه گذاران آخرین تحولات در بن بست سقف بدهی ایالات متحده را ارزیابی می کردند، بیت کوین در آخرین محدوده خود در روز دوشنبه به راحتی حفظ شد.

بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار اخیراً با 0.4 درصد افزایش با حدود 26866 دلار معامله شد. براساس داده‌های CoinDesk، بیت کوین تقریباً دو هفته است که بین 26500 تا 27500 دلار در نوسان بوده است، در میان ابهامات کلان اقتصادی، از جمله نگرانی‌ها مبنی بر اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و رهبری مجلس نمایندگان نتوانند در مورد افزایش سقف بدهی کشور به توافق برسند.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار برای سازنده بازار ارز Oanda در یادداشتی نوشت: معامله گران کریپتو مطمئن نیستند که بیت کوین در چند روز آینده مذاکرات سقف بدهی چگونه رفتار خواهد کرد.

مویا اضافه کرد: خطر پیش‌فرض بسیار کوچک است، اما اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند به‌عنوان یک افزایش ریسک به نظر برسد، که کریپتوها را به شدت پایین‌تر می‌آورد. به نظر می رسد بیت کوین در نزدیکی مرزهای پایین تر از محدوده معاملاتی اخیر خود بین 26500 تا 30000 دلار معامله می شود.

از سال 1960، دولت سقف بدهی را 78 برابر افزایش داده است، اما فضای سیاسی فعلی و پربار، نگرانی را در مورد تمایل قانونگذاران برای همکاری با یکدیگر افزایش داده است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده در نامه ای به کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، هشدار 15 ماه مه را تکرار کرد که بدون توافق، «وزارت خزانه داری نمی تواند تمام تعهدات دولت را تا اوایل ژوئن برآورده کند. احتمالاً در اول ژوئن.»

ما از بن‌بست‌های محدودیت بدهی گذشته آموخته‌ایم که انتظار تا آخرین لحظه برای تعلیق یا افزایش سقف بدهی می‌تواند آسیب جدی به اعتماد کسب‌وکار و مصرف‌کننده وارد کند، هزینه‌های استقراض کوتاه‌مدت را برای مالیات دهندگان افزایش دهد و بر رتبه اعتباری ایالات متحده تأثیر منفی بگذارد. یلن افزود، ما قبلاً شاهد بوده ایم که قایق های استقراضی وزارت خزانه داری به میزان قابل توجهی برای اوراق بهادار سررسید در ژوئن افزایش یافته است.

اتر اخیراً در حدود 1820 دلار تغییر کرد که 0.8٪ افزایش داشت. دومین کریپتو بزرگ از نظر ارزش بازار به طور مشابه در دو هفته گذشته بین 1750 تا 1850 دلار محدود شده است. سایر رمزارزهای اصلی عمدتاً در رنگ‌های سبز و البته کم‌رنگ‌تر بودند، با TRX و AVAX، نشانه‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند Tron و Avalanche، اخیراً به ترتیب 3.8 و 2.3 درصد افزایش یافته‌اند. شاخص بازار CoinDesk، معیاری برای عملکرد بازارهای رمزنگاری، اخیراً 0.4٪ افزایش یافته است.

در میان شاخص‌های اصلی سهام، نزدک کامپوزیت متمرکز بر فناوری 0.5 درصد صعود کرد و به بالاترین سطح سال 2023 رسید، در حالی که S&P 500، که دارای یک جزء فناوری حیاتی است، و میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) به ترتیب 0.2 درصد و 0.4 درصد افزایش یافتند. بازدهی اوراق بهادار خزانه داری افزایش یافت و قیمت طلا اندکی به 1990 دلار سقوط کرد که بسیار پایین تر از رکورد نزدیک به رکورد خود در اوایل این ماه بود، زمانی که سرمایه گذاران بیشتر به سمت دارایی های امن روی آوردند.

در همین حال، احمد اسماعیل، مدیر عامل شرکت تجمیع کننده نقدینگی Fluid در مصاحبه با برنامه کوین دسک تی وی روز دوشنبه، گفت که عقب نشینی سازندگان بازار جین استریت و جامپ تریدینگ از معاملات کریپتو در ایالات متحده، سرمایه گذاران را ترسانده و کاهش یافته یعنی عرضه نقدینگی بازار رو به کاهش است.

اسماعیل گفت: «یکی از مشکلات بسیار بزرگی که کریپتوها از آن رنج می‌برد، تکه تکه شدن نقدینگی است و رویدادهایی مانند این تنها مشکل را تشدید می‌کند. بنابراین آنچه در حال حاضر می بینیم این است که فعالیت زیادی وجود ندارد زیرا نقدینگی حتی بیشتر از هم پاشیده است و بازارها بسیار ناکارآمد هستند. در نتیجه، خواهید دید که فکر می کنم ما شاهد بازگشت روایات خاصی هستیم.

اسماعیل به افزایش گزینه‌های تماس در صرافی ارز دیجیتال Bybit اشاره کرد که نشانه‌ای از ناآرامی در مورد سقف بدهی و سایر عدم قطعیت‌های اقتصاد کلان است. «روایت افرادی که نقدینگی را خارج می‌کنند، زیرا می‌ترسند چه اتفاقی می‌افتد و عدم اطمینان در اطراف سقف بدهی، این قطعاً یک مشکل بزرگ در محدود نگه داشتن بحران کریپتو در حال حاضر است.» 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها