|

اولین برج بیت کوین در دبی!

اولین «برج بیت کوین جهان در دبی ساخته می‌شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توسعه‌دهنده‌ای به نام سالواتوره لجیرو (Salvatore Leggiero) اعلام کرده است که قصد دارد اولین برج بیت کوین در جهان را برای نشان دادن اهمیت دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال، در شهر دبی بسازد. این برج قرار است هتل‌های زنجیره‌ای جدیدی به شکل بیت کوین باشد که از فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل بلاک چین و هوش مصنوعی استفاده می‌کند و بر اساس اصول پایداری مواد و عدم انتشار کربن دی‌اکسید ساخته می‌شود. علاوه بر این، توسعه‌دهنده این هتل‌ها قصد دارد با ارائه توکن‌های غیرمثلی خاصی به مشتریان خود پاداش دهد. 

برج ۴۰ طبقه بیت‌کوین در دبی نشان دهنده ادای احترام این کشور به بیت کوین و  بنیانگذار مرموز آن، ساتوشی ناکاموتو است. به گفته لگیرو، این برج با ترکیب ارزهای دیجیتال ، انقلابی را در املاک و مستغلات به وجود خواهد آورد. به گفته توسعه‌دهنده و سرمایه‌گذار املاک و مستغلات که در ایتالیا، لندن و دبی تجارت می‌کند، این برج به عنوان یک نقطه شروع مهم برای افرادی که می‌خواهند در این صنعت شرکت کنند، عمل خواهد کرد.

ازطرفی صرافی ارز دیجیتال هات‌بیت با انتشار اطلاعیه بصورت رسمی از توقف فعالیت خود در ۲۲ مه (۱ خرداد) خبر داد. این صرافی از کاربران خود خواست تا پیش از ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) وجوه خود را برداشت کنند. به گفته هات‌بیت، این صرافی پس آغاز تحقیقات درباره یکی از اعضای سابق تیمش در اوت ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) مجبور به توقف فعالیت‌های خود برای هفته‌های متمادی شده بود. این صرافی همچنین، سقوط FTX و بحران‌های بانک ایالات متحده که منجر به ازدست‌رفتن نرخ برابر دلاری یو‌اس‌دی کوین شد را به‌عنوان دلایلی که ذکر کرد که باعث خروج مدام سرمایه از آن شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی