|

دو خبر وجدآور از رمزارزها!

همانطور که در چارت رمزارز LDO در تایم‌فریم روزانه مشاهده می‌شود، قیمت در یک کانال...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که در چارت رمزارز LDO در تایم‌فریم روزانه مشاهده می‌شود، قیمت در یک کانال صعودی درحال نوسان است اما با توجه به تایم‌فریم پایین‌تر، بازار در فاز تریدینگ رنج قرار دارد. محدوده حمایتی مهم پیش‌روی قیمت ناحیه ۱.۴۷ دلار است. این محدوده کف تریدینگ رنج و کف کانال صعودی رسم شده است و همچنین محدوده ۱.۴۷ الی ۱.۴۱ دلار یک گره معاملاتی به حساب می‌آید. انتظار می‌رود با رسیدن قیمت به این محدوده و مشاهده فشار خریداران و تشکیل کندل صعودی روزانه قوی، مسیر رشد تا سقف تریدینگ رنج هموار شود. محدوده های مقاومتی مهم پیش‌روی قیمت به ترتیب محدوده ۲ دلار و ۲.۴۹ دلار هستند.

دومین خبر

قاضی ایالات متحده توافق بین بایننس، بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را تایید کرد که در نتیجه، درخواست قبلی SEC برای فریز کردن همه دارایی‌های بایننس آمریکا لغو می‌شود.

این قاضی پیشتر گفته بود که ترجیح می‌دهد دو طرف خودشان با هم توافق کنند تا این که از حکم او پیروی کنند. طبق این توافق، تا زمانی که پرونده به انتها برسد، فقط کارمندان بایننس آمریکا به دارایی‌های مشتریان دسترسی خواهند داشت. همچنین مشتریان آمریکایی این امکان را دارند که در این دوره، دارایی‌های خود را برداشت کنند. این توافق همچنین جلوی دسترسی مقامات بایننس را به کلیدهای خصوصی، والت‌های سخت‌افزاری و دسترسی به ابزارهای خدمات وب آمازون بایننس آمریکا را می‌گیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی