|

پیش بینی مهم از شیبااینو!

آیا با شیبااینو می توانیم میلیونر شویم؟

Shiba Inu

آیا می توانید با داشتن تنها 1000 توکن SHIB میلیونر شوید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو پس از افزودن دو صفر در نمودارها در شش ماه گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.00000675 دلار معامله می شود. SHIB در سه ماهه دوم سال 2023 به سمت عقب حرکت می کند زیرا به سختی قیمت خود را افزایش داد و بیشتر دستاوردهای خود را کاهش داد. قیمت آن اکنون به پایین ترین حد سالانه خود رسیده و جمع آوری میلیون ها توکن در حال حاضر ارزان تر از قبل است. سرمایه گذاران می توانند 1 میلیون توکن SHIB را با قیمت صرف 6.5 دلار قهوه بخرند و جمع کنند.

با این حال، با توجه به اینکه اگر نمی‌خواهید در SHIB سرمایه‌گذاری کنید، بلکه فقط می‌خواهید با داشتن تنها 1000 توکن، آن را ایمن کنید، آیا وقتی Shiba Inu تجمع می‌کند و در آینده به 0.01 دلار یا 1 دلار می‌رسد، می‌تواند شما را میلیونر کند؟ در این خبربه شما می گوییم که آیا با داشتن 1000 توکن SHIB می توانید میلیونر شوید یا خیر؟

شیبا اینو تنها زمانی می تواند قیمتش را افزایش دهد که بازارها به سمت  منطقه گاو حرکت کنند و رالی سال 2021 را تکرار کنند. اکوسیستم SHIB با محصولات جدیدی مانند Shibarium، SHIB: The Metaverse، از جمله دیگر، در حال گسترش است. این تحولات می تواند به طور پایدار قیمت SHIB را در شاخص ها افزایش دهد و احتمالاً صفرهای آن را در آینده حذف کند.

با توجه به شرایط و با وجود افزایش قیمت، داشتن تنها 1000 توکن SHIB شانس کمی برای میلیونر شدن شما دارد. برای کسب درآمد 1 میلیون دلاری تنها با 1000 توکن، SHIB باید به هدف قیمت 1000 دلار برای هر توکن دست یابد. رسیدن به آن سطح به سادگی غیرممکن است زیرا در دنیا پول زیادی برای تحقق آن وجود ندارد.

اگر این اتفاق بیفتد، ارزش بازار آن بیشتر از اقتصاد جهانی و تولید ناخالص داخلی جهانی خواهد بود. بنابراین، دنیایی از رمزارزها که به پایان می رسد، شانس بیشتری نسبت به میلیونر شدن یک سرمایه گذار با 1000 توکن SHIB دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی