|

دوج کوین دوباره جون تازه گرفت؟

Dogecoin

آیا DOGE در جولای 2023 صعودی خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin یکی از بدترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2023 است زیرا روند نزولی آن هنوز به پایان نرسیده است. ارز پیشرو میم در سال جاری به سختی افزایش یافت و پس از هر ماه به سمت جنوب کاهش یافت. DOGE تبلیغات خود را از دست داده و به نظر می رسد شخصیت بزرگتر و هیاهوی کور از بین رفته است. رکود باعث می‌شود سرمایه‌گذاران در مورد چشم‌انداز ارزهای میم تجدیدنظر کنند، زیرا چیزی جز هیاهو و افزایش قیمت ندارد.

ایلان ماسک پس از طرح دعوای دسته جمعی علیه این میلیاردر توسط گروهی از سرمایه گذاران، متهم به تجارت داخلی در Dogecoin است. اکنون که نیمه اول سال 2023 برای Dogecoin کم رنگ بود، آیا نیمه دوم شانس خود را به نفع خود تغییر خواهد داد؟ در این مقاله، پیش‌بینی قیمت DOGE برای ژوئیه 2023 را برجسته می‌کنیم. بیایید ببینیم که میم کوین در ماه آینده چقدر می‌تواند در نمودارها معامله کند.

 پیش‌بینی قیمت ژوئیه 2023 برای DOGE

شرکت پیشرو در شاخص‌های زنجیره‌ای و پیش‌بینی قیمت Changelly چشم‌انداز ناخوشایندی دیگری را برای Dogecoin برای جولای 2023 ترسیم کرده است. طبق پیش‌بینی، DOGE ممکن است در سه هفته آینده دو رقمی شود و به پایین‌ترین حد سالانه برسد.

پیش‌بینی قیمت ادعا می‌کرد که Dogecoin می‌تواند در اواسط ژوئیه 2023 به سطح 0.054495 دلار سقوط کند. این نزولی تقریباً 16 درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است. بنابراین، جولای همچنین می تواند برای DOGE نزولی باقی بماند و ضرر بیشتری نسبت به سود برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

نمای کلی فنی Dogecoin 96% نزولی و تنها 4% صعودی است. بنابراین، توصیه می شود در این لحظه قبل از ورود به DOGE احتیاط کنید. در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.064954 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 0.1 درصد کاهش داشت. DOGE همچنین 91.11 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار که در می 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی