|

بررسی روند!

پیش بینی مهم از بیت کوین!

BITCOIN

بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد. بانک استاندارد چارترد روز دوشنبه در گزارشی تحقیقاتی اعلام کرد بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، ممکن است تا پایان سال جاری به ۵۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار افزایش یابد. پیش‌تر این بانک چند ملیتی بریتانیایی، اعلام کرده بود که قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد که حالا ۲۰ درصد آن را افزایش داده است.

 

در این گزارش آمده است: «ما اکنون فکر می‌کنیم که تخمین ۱۰۰ هزار دلاری بیش از حد محافظه‌کارانه بوده و بنابراین هدف پایان سال ۲۰۲۴ را صعودی‌تر می‌بینیم.» بیت کوین از ابتدای سال ۸۰ درصد رشد داشته است و در حال حاضر حدود ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود.

داده‌های کریپتوکوانت نشان می‌دهد که «نسبت ورودی نهنگ‌ها به صرافی» بیت کوین، نسبت میان ۱۰ تراکنش برتر ورودی به صرافی‌ها به کل بیت کوین ورودی، به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۸ رسیده است. هنگامی که مقدار این شاخص بالا باشد یعنی بیت کوین این دسته از سرمایه‌گذاران بخش بزرگی از کل جریان ورودی را تشکیل می‌دهند و ممکن است نشانه‌ای باشد که نهنگ‌ها در حال فروش دارایی‌های خود هستند.

همچنین رمزارز مشهور بیت کوین در شعبه آمریکایی صرافی بایننس (Binance.US) در حال معامله با قیمتی پایین‌تر از قیمت جهانی 30 هزار دلار است. در نهم جولای، کاربران متوجه گپ بزرگی در قیمت بیت کوین شعبه آمریکایی بایننس و قیمت جهانی شدند، به‌طوری‌که هر بیت کوین با 8.5 درصد تخفیف به قیمت 27 هزار 536 دلار در بازار اسپات معامله می‌شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها