|

پیش بینی قیمت شیبا اینو؛ آیا شیبااینو موفق خواهد شد؟

Shiba Inu

پیش بینی قیمت شیبا اینو: آیا SHIB در 7 سال به 0.01 دلار خواهد رسید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Shiba Inu [SHIB] مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های آتی را برای آینده خود برنامه‌ریزی کرده است که Shibarium نزدیک‌ترین آنها  است. این به روز رسانی لایه 2 قرار است ماه آینده راه اندازی شود و پیش بینی می شود که سود قابل توجهی برای سرمایه گذاران SHIB ایجاد کند. اما، آیا این ارتقا مستلزم افزایش قیمت میم کوین به 0.01 دلار است؟ هنوز کاملا نه.

بر اساس داده‌های DigitalCoinPrice، شیبا اینو قبل از اینکه به یک سنت برسد، یک سفر طولانی در پیش دارد. اگرچه برخی از دارندگان سال 2030 را به عنوان یک سال محوری حدس می زنند، اما پیش بینی می شود که این دارایی چند صفر را از قیمت خود حذف کند اما برای رسیدن به یک سنت کافی نیست. پیش‌بینی می‌شود طی هفت سال آینده، SHIB به حدود 0.0000773 دلار برسد. پیش بینی می شود که میم کوین تا پایان سال 2030 دارای حداقل قیمت 0.0000771 دلار و حداکثر قیمت 0.0000778 دلار باشد.

Untitled

بر اساس تصویر بالا، پیش‌بینی می‌شود که میم کوین در ژانویه 2030 با اوج ارزش 0.0000814 دلار آغاز شود. به نظر می رسد شیبا اینو هیچ صفری را در طول سال از قیمت خود حذف نخواهد کرد. ارزش بسته شدن پیش بینی شده برای سال 2030 0.0000778 دلار برآورد شده است.

در زمان انتشار، SHIB با 0.000007886 دلار با افزایش روزانه 5.15 درصد معامله می شد. این دارایی سود هفتگی نزدیک به 9٪ را به جیب زد. این حرکت صعودی با روند کلی بازار مطابقت دارد که نشان دهنده یک صعود عمومی است.

SHIB چگونه می تواند به آرزوی یک درصدی خود برسد؟

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در مسیر بالقوه شیبا اینو برای رسیدن به 0.01 دلار نقش داشته باشد. کاتالیزور اولیه افزایش فعالیت سوزاندن است، اگرچه این تنها عامل تعیین کننده نیست. به طور دقیق تر، برای اینکه Shiba Inu شانس رسیدن به 0.01 دلار را داشته باشد، باید حدود 90٪ از عرضه در گردش خود را بسوزاند. در نتیجه، SHIB باید عرضه در گردش خود را کاهش دهد. این رقم باید از 579 تریلیون توکن فعلی به 610 میلیارد توکن کاهش یابد.

افزایش تقاضای بازار و پذیرش گسترده تر می تواند به افزایش قیمت دارایی کمک کند. علاوه بر این، مشارکت ها و معاملات قابل توجه نیز می تواند از این پیشرفت حمایت کند. انجمن شیبا اینو و حضور آنلاین آن توانایی تأثیرگذاری بر محبوبیت و قیمت سکه را دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی