|

چرا شیبااینو محبوب تر از اتریوم، Dogecoin در ایالات متحده است؟

Shiba Inu

آیا حقیقت دارد که شیبا اینو (SHIB) محبوب‌تر از اتریوم (ETH) و Dogecoin (DOGE) در ایالات متحده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق مطالعه‌ای که توسط Cryptobetting.com انجام شده است، شیبا اینو (SHIB) محبوب‌تر از اتریوم (ETH) و Dogecoin (DOGE) در ایالات متحده است. طبق این مطالعه، کریپتو محبوب با مضمون سگ، دومین پروژه محبوب در ایالات متحده است، تنها پس از بیت کوین (BTC). این خبر از داده های حجم جستجو برای مقایسه 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار استفاده کرد و نشان داد که بیت کوین دارای حجم جستجوی 1910000 بوده است در حالی که SHIB دارای 484000 بوده است. Dogecoin با 280000 در جایگاه سوم ، در حالی که Ethereum با 238000 در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیدن چنین حجم جستجوی بالایی برای SHIB جای تعجب نیست. رمز ارز نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سراسر جهان محبوب است. با این حال، باید به تفاوت فاحش بین حجم جستجوی BTC و سایر پروژه ها توجه داشت. اعداد به وضوح نشان می دهند که رمزارز اصلی هنوز پادشاه است. با این حال، این چیزی را از SHIB و DOGE، دو میم کوین محبوب، کم نمی کند.

آیا محبوبیت شیبا اینو باعث افزایش تقاضا می شود؟

SHIB برای اجرا در سال 2023 با مشکل مواجه شده اگرچه این توکن بسیار محبوب می باشد ولی تقاضای خرید کمیاب بوده است. علاوه بر این، شبکه لایه 2 آینده پروژه، Shibarium، تاریخ دقیقی برای راه اندازی ندارد. راه اندازی یکی از تنها مواردی است که ممکن است به افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت دارایی کمک کند.

با این حال، تاخیرهای مکرر و عدم تعیین تاریخ راه اندازی به اعتماد سرمایه گذاران لطمه زده است. با این وجود، کاربران انتظار دارند که این شبکه در ماه آگوست آغاز به کار کند. به گفته ارائه‌دهنده زیرساخت بلاک چین NOWNodes، Shibarium در حال انجام آزمایش‌های نهایی خود است.

Shiba Inu (SHIB) سرانجام از سطح 0.000008 دلار عبور کرد، چیزی که برای چندین ماه تلاش کرده بود. در زمان انتشار، SHIB با 6.9 درصد افزایش نسبت به هفته قبل، با 0.00000832 دلار معامله شد. اما قیمت آن در 24 ساعت گذشته 3.8 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی