|

60٪ از کاربران دوج کوین موافق این میم کوین نیستند!

Dogecoin

آیا PoS یک گزینه عملی برای Dogecoin است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبکه‌هایی که امکان شرط‌بندی را فراهم می‌کنند، امکان اجرای مکانیسم اجماع اثبات سهام [PoS] را دارند. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران می‌توانند چندین دارایی از جمله اتریوم، کاردانو، MATIC، Solana، BNB، Tron، Polkadot، Cosmos، Avalanche و غیره را به اشتراک بگذارند. بر اساس Staking Rewards، پاداش‌های سالانه در براکت 2 تا 20 درصد متفاوت است. 10 دارایی برتر [با سهامداری ارزش بازار].

دوج کوین از مکانیزم اجماع اثبات کار برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در بلاک چین خود استفاده می‌کند. در نتیجه، نمی توان این دارایی را به روش سنتی غیرمتمرکز سهامداری کرد. مارشال هاینر، مدیر عامل متالیکوس و یکی از بنیانگذاران هلدینگ FBBT، اخیراً نظرسنجی را در X [توئیتر سابق] منتشر کرده و از کاربران می‌پرسد که آیا در صورت وجود این گزینه در دسترس Dogecoin هستند یا خیر. از بین 2200 نفری که رای دادند، 60.1٪ موافق سهام DOGE نبودند.

آیا PoS یک گزینه عملی برای Dogecoin است؟

افراد جامعه کریپتو بارها و بارها بدبینی خود را نسبت به PoS ابراز کرده اند. بخشی از مردم بر این باور بودند که سیستم PoS چیزی جز «حکومت ثروتمندان» نیست، زیرا توزیع سرمایه «به‌طور انبوهی» به لایه‌های خامه‌ای بالایی منحرف شده است. دیگران به این نکته اشاره می کنند که چندین گزینه دیگر به جز PoS وجود دارد و پروژه ها نیز باید آنها را بررسی کنند.

شرط بندی معمولاً مستلزم آن است که توکن ها برای مدت معینی قفل شوند و از انتقال یا ارائه نقدینگی فعال در بازار منع شوند. در نتیجه، مردم همچنین بر این عقیده هستند که هر چه نسبت سهام بالاتر باشد، موارد استفاده برای بلاک چین زیربنایی کمتر است. از آنجایی که DOGE برای تراکنش ها استفاده می شود، چندین مورد تاکید کردند که قرار دادن این دارایی غیرممکن است.

توسعه دهنده Dogecoin Mishaboar نیز با این پیشنهاد مخالف بود. او اظهار داشت که در صورت انتقال Dogecoin به Proof of Stake، ممکن است از پروژه کناره گیری کند. او گفت که وقتی بخش عظیمی از عرضه در صرافی ها نگهداری می شود، PoS رویکرد معقولی نیست. Mishaboar افزود،

«تحقیق در مورد مکانیسم‌های اجماع جایگزین اگر مسئولانه و با تکیه بر داده‌های محکم و پرهیز از هیاهو انجام شود، مشکلی ندارد. اما به نظر می‌رسد که بیشتر زنجیره‌های PoS کمتر تحویل داده شده‌اند، به‌طور وقاحتی متمرکز هستند و توسط توسعه‌دهندگان ثروتمندی اداره می‌شوند که چمدان‌های بزرگی در دست دارند، به‌طور فاجعه‌باری شکست خورده‌اند، و یا استفاده از آنها دردسرساز است.»

او همچنین توضیح داد که یکی از بزرگترین مزایای PoS برای یک ارز، مصرف انرژی کمتر و تراکنش های سریع تر است. با این حال، او اشاره کرد، برای اکثر معاملات که اساسا مورد نیاز نیست. برعکس، برای مواردی که به سرعت نیاز دارند، می توان با راه حل های دیگری مانند کانال های پرداخت، ادغام با ارائه دهندگان پرداخت و غیره به آن دست یافت.

طرف مقابل

به طور متعارف، توکن های سهام به عنوان ضامن مشروعیت تراکنش های جدید عمل می کنند. در نتیجه، کارشناسان جامعه بارها و بارها بیان کرده‌اند که چرا پروژه‌ها باید به PoS تغییر کنند. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم اخیراً گفته است که انتظار دارد Dogecoin در مقطعی با این مکانیسم مبادله کند. او اضافه کرد،

"با بلوغ PoS، من انتظار دارم که مشروعیت آن افزایش یابد."

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی