|

بررسی قیمت فرزندان شیبااینو به صورت تکنیکال!

Shiba Inu

رزندان شیبااینو Shiba Inu (SHIB) ShibaSwap Bone (BONE) به گام صعودی خود ادامه می دهد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرزندان شیبااینو Shiba Inu (SHIB) ShibaSwap Bone (BONE) به گام صعودی خود ادامه می دهد. این توکن در نمودارهای هفتگی 13.8 درصد افزایش یافته است و از هر پروژه بزرگ رمزنگاری پیشی گرفته است. علاوه بر این، دارایی نیز در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی در دارندگان داشته است. طبق گفته Etherscan.io، این توکن اکنون بیش از 90 هزار دارنده دارد.

علاوه بر این، BONE نیز جهش قابل توجهی در تعداد سود داشته است. طبق گزارش IntoTheBlock، در 24 ساعت گذشته، تعداد افراد سودجو 11.52 درصد افزایش یافته است و تعداد کل دارندگان سود به 68 درصد رسیده است. IntoTheBlock همچنین اشاره می کند که رشد شبکه 1.97٪ افزایش یافته است.

با این حال، معاملات بزرگ 4.94 درصد کاهش یافته که می تواند دلیلی برای نگرانی باشد. با این وجود، بر خلاف Shiba Inu (SHIB)، که در آن 77٪ از دارندگان کیف پول های بزرگ هستند، تنها 54٪ از دارندگان BONE را نهنگ ها تشکیل می دهند.

رالی اخیر BONE را می توان به دلیل آماده شدن شبکه Shibarium Shiba Inu (SHIB) برای راه اندازی مجدد نسبت داد. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران ممکن است در تلاش باشند تا از مزایای نمایندگی BONE بهره ببرند که ممکن است در بلندمدت یک فعالیت سودآور باشد.

آیا Shiba Inu از افزایش قیمت BONE پیروی خواهد کرد؟

در حالی که BONE در هفته گذشته افزایش دو رقمی را به ثبت رسانده است، از سوی دیگر SHIB در تلاش برای ادامه دادن است. کریپتو محبوب با تم سگ 4.4 درصد در نمودارهای هفتگی و 2.7 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

علاوه بر این، طبق داده های IntoTheBlock، 75 درصد از دارندگان SHIB در حال حاضر با ضرر مواجه هستند. تنها 14 درصد از دارندگان در سود هستند، در حالی که 10 درصد از سهامداران سود می برند.

در حالی که تبلیغات Shibarium کاربران جدیدی را برای BONE ایجاد کرده است، SHIB ممکن است در طول زمان شاهد افزایش قیمت باشد. این شبکه قصد دارد موارد استفاده بیشتری را برای توکن به ارمغان بیاورد و تیم همچنین قصد دارد مکانیزم سوختگی جدیدی را معرفی کند. هر دو سرمایه گذاری با هم می توانند به memecoin کمک کنند تا از روند نزولی فعلی خود فاصله بگیرد.

در زمان انتشار، BONE با قیمت 1.43 دلار معامله می شد که در یک ساعت گذشته 3.1 درصد افزایش داشت. از سوی دیگر، SHIB با کاهش 0.1 درصدی در ساعت گذشته با قیمت 0.00000809 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی