|

دلیل فروش جنجالی اتریوم؟!

ethereum

بنیاد اتریوم 1700 اتریوم به قیمت 2.74 میلیون دلار USDC فروخته است

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس داده های تراکنش های شرکت های تحلیلی، بنیاد اتریوم تقریباً 1700 اتریوم به ارزش 2.76 میلیون دلار را در استیبل کوین USDC نقد کرده است. این سازمان غیرانتفاعی اتریوم را مستقیماً از طریق صرافی غیرمتمرکز Uniswap به USDC تبدیل کرد. کیف پول مرتبط اکنون حدود 3.7 میلیون دلار دارایی از جمله 240 ETH به همراه توکن های USDC، DAI و ARB دارد. ذخایر ETH بنیاد از 395000 ETH در سه ماهه اول 2022، معادل 0.3 درصد از کل عرضه اتریوم کاهش یافته است. با این حال، هنوز دارایی های قابل توجهی را حفظ می کند.

دلایل بنیاد اتریوم برای فروش ETH نامشخص است.

در حالی که دلایل فروش نامشخص است، به نظر می رسد مبلغ تبدیل شده با تامین مالی عملیات جاری بنیاد، از جمله کمک های مالی تحقیقاتی، مطابقت دارد.

در سال 2021، کل هزینه ها بالغ بر 48 میلیون دلار بود که شامل کمک های مالی توسعه دهندگان با هدف بهبود زیرساخت اتریوم بود. شرایط جاری بازار نزولی ممکن است نیاز به نقد کردن بخش‌هایی از ذخایر ETH برای حفظ منابع مالی داشته باشد. اتریوم تبدیل شده به بخش کوچکی از دارایی ها است که با احتیاط برای رشد بیشتر اتریوم در بازارهای چالش برانگیز استفاده می شود.

در حالی که بنیاد اتریوم هنوز دارایی های قابل توجهی را در اختیار دارد، فعالیت های آن مانند هر نهاد دیگری تحت تاثیر کاهش قیمت قرار می گیرد. اتریوم در زمان چاپ به زیر 1600 دلار کاهش یافته است، با افت 2.4 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته. بر اساس داده های CoinMarketCap، ETH با قیمت 1592 دلار معامله می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی