|

چرا نهنگ های اتریوم رگباری میفروشند و بیت کوینی ها نه؟

اتریوم

نهنگ های اتریوم طوری می فروشند که انگار فردایی وجود ندارد!

لینک کوتاه کپی شد

به گفته Sunnydecree، تحلیلگر رمزارز، نهنگ‌های بیت‌کوین در مقایسه با نهنگ‌های اتریوم اخیراً ثابت کرده‌اند که دارندگان دارایی‌های رمزنگاری به آینده خود فکر نمیکنند در هرحالت دست به فروش هستند.

علیرغم اینکه بیت‌کوین و اتریوم هر دو در وضعیت قرمز معامله می‌شوند، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که دارندگان بزرگ اتریوم به‌طور تهاجمی دارایی های خود را می‌فروشند.

تحلیلگر میگوید:

نهنگ های اتریوم طوری می فروشند که انگار فردایی وجود ندارد. نهنگ های #بیت کوین به هولد کردن ادامه می دهند. pic.twitter.com/4ZL43AXyQJ

— sunnydecree (@sunnydecree) 10 اکتبر 2023

از طرفی داده ها نشان می دهد که نهنگ های ETH بیشتر تجمع می کنند.

داده‌های Santiment این واگرایی را تأیید می‌کنند، در حالی که نهنگ‌های بیت‌کوین ثابت می‌مانند، آدرس‌ها و صرافی‌های برتر اتریوم ETH بیشتری جمع‌آوری می‌کنند ولی می فروشند.

در حال حاضر حدود 8.5 درصد از کل عرضه ETH در صرافی ها قرار دارد. در همین حال، ذخایر ارزی بیت کوین نزدیک به پایین ترین حد چند ساله خود در نوسان است.

 10 آدرس برتر غیر مبادله ای و 10 آدرس صرافی برتر اتریوم همچنان غنی تر می شوند زیرا ارزش بازار آن کمی بالای 1570 دلار است. 8.51٪ از $ETH در حال حاضر در صرافی ها قرار دارد، و 10 کیف پول بزرگ دور از صرافی ها، 39.22 میلیون از آنها را در اختیار دارند.

دست‌های محکم‌تر نهنگ‌های بیت‌کوین نشان‌دهنده اعتقاد بلندمدت حتی در شرایط نزولی است. به نظر می رسد دارندگان اتریوم تمایل بیشتری به فروش یا چرخش دارایی های دیگر در زمانی که قیمت ها کاهش می یابد، دارند.

این امر نشان دهنده کاهش نسبی اعتماد در میان دارندگان مگا ETH در مقایسه با بیت کوین‌کنندگان سرسخت با عرضه غیرکشسانی است.

با این وجود، نهنگ‌های اتریومی که ETH را به دور خود می‌چرخانند و نشان دهنده ی بی صبری آنها نسبت به روند دارایی است. به نظر می رسد قوی ترین دارندگان هر دو کمپ آماده اند تا در این دوره از قیمت های تخفیف دار بیشتر جمع کنند. اما داده‌ها نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت‌کوین از ذخایر عمیق‌تری از صبر و تعهد برخوردارند که بستری برای ذخیره‌های بادوام و بلندمدت ارزش است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی