|

خبری فوق العاده مهم از بیت کوین!

BITCOIN

بیت کوین ETF 90% در ژانویه 2024 توسط SEC تایید شد

لینک کوتاه کپی شد

اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران لومبرگ پیش‌بینی می‌کنند که صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) تا ژانویه 2024 90 درصد شانس تایید دارد.

JUST IN: به گفته تحلیلگران بلومبرگ، ETFهای #بیت کوین نقطه ای اکنون 90 درصد شانس تایید شدن دارند.

— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 13 اکتبر 2023

ارتباط بین Ark و SEC امیدوارکننده است. این اولین گفتگوی گزارش شده بین رگولاتور ایالات متحده و یک مدیر دارایی در مورد ETF بیت کوین است. تحلیلگران بلومبرگ می گویند که پنج صفحه متن حاوی تغییرات و گفتگوهای جدید در رفت و برگشت بین SEC و Ark است. به گفته تحلیلگران، این روش برای راه اندازی های جدید یک روش استاندارد است، اما برای Spot Bitcoin "اولین" است. من در چند هفته گذشته سوالات زیادی در مورد دیدگاه فعلی خود در مورد ETF های Spot #Bitcoin دریافت کرده ام. این اولین بخش از یادداشتی است که دیروز با @EricBalchunas منتشر کردم.

TLDR: دیدگاه ما تغییر چندانی نکرده است https://t.co/dRAm5IsdQf pic.twitter.com/Htsi3n2XxV

— جیمز سیفارت (@JSeyff) 13 اکتبر 2023

توسعه جدید به شانس تایید اولین برنامه Spot Bitcoin ETF توسط SEC اشاره دارد. بالچوناس و سیفارت تخمینی از ژانویه آینده را برای تصویب انجام می دهند. به عنوان یک تنظیم کننده متمرکز بر افشا، انتظار می رود SEC اطمینان حاصل کند که خطرات به درستی ترسیم شده اند. در نتیجه، تجدید نظرهای اخیر نشان می دهد که SEC در ارزیابی ETF بیت کوین به این نقش پایبند است.

این یک پیروزی بزرگ برای برنامه های بیت کوین ETF آینده نگر است که هنوز در انتظار تایید SEC امروز هستند. اوایل امروز، رگولاتور تصمیم گرفت که از تصمیم دادگاه در مورد برنامه ETF Spot Bitcoin شرکت Grayscale درخواست تجدیدنظر نکند. جمعه گام بزرگی در جهت درست برای شرکت های مدیریت دارایی بوده است که به دنبال استفاده از ETF بیت کوین هستند.

علاوه بر این، در حالی که نبرد SEC با کریپتو به مدت طولانی مستند شده است، شاید امروز نشان دهنده تغییر جهت دیگری برای آینده باشد. بالچوناس و سیفارت انتظار دارند که نظارت بر بازار کریپتو بهبود یابد و نوسانات کاهش یابد که SEC را تحت تأثیر قرار دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی