|

پپه زد رو دست دوج کوین و شیبااینو!

Dogecoin

عملکرد پپه از شیبا اینو و دوج کوین پیشی گرفت و 49 درصد رالی کرد

لینک کوتاه کپی شد

Memecoin Pepe (PEPE) در نمودارهای هفتگی از توکن های رقیب مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) بهتر عمل کرده است. در هفت روز گذشته، سکه با مضمون قورباغه 49 درصد افزایش یافت از طرفی هم 12SHIB درصد افزایش داشته از سوی دیگر، DOGE در همان بازه زمانی 12.4 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، PEPE در 14 روز گذشته 44.9 درصد و نسبت به ماه قبل 37.9 درصد بیشتر شده است.

Memecoin همچنین به حجم معاملات 24 ساعته 455 میلیون دلاری رسید. علاوه بر این، توسعه دهندگان از سوزاندن 6.9 تریلیون توکن PEPE از کیف پول چند سیگ CEX خبر دادند. سوختگی های عظیم ممکن است در افزایش اخیر $PEPE نقش داشته باشد. با این حال، بزرگترین محرک بازار در حال حاضر بیت کوین (BTC) است. بیت کوین به بالاترین قیمت سالانه 34 هزار دلار رسید و کل بازار ارزهای دیجیتال را به سمت خود کشاند. افزایش قیمت بیت کوین احتمالاً به دلیل پیش بینی تایید ETF بیت کوین (صندوق قابل معامله در بورس) در ایالات متحده است. علاوه بر این، بیت کوین در آوریل 2024 به چرخه نصف شدن بعدی خود نزدیک می شود. تحولات صعودی ممکن است سرمایه گذاران را مجبور به خرید دارایی قبل از دوره صعودی مورد انتظار کرده باشد.

آیا پپه به رالی ادامه خواهد داد؟

PEPE قبلاً با اصلاح 6.6 درصدی در نمودار روزانه مواجه شده است. علاوه بر این، توکن به عنوان یک memecoin، موارد استفاده زیادی ندارد. بیشتر سرمایه‌گذاران احتمالاً برای کسب درآمد سریع وارد پروژه می‌شوند. این امتیازات PEPE را نسبت به رقبایی مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) به توکن ریسک‌ پذیرتری تبدیل می‌کند. SHIB یک بلاک چین جدید راه اندازی کرده، در حالی که DOGE میم کوین اصلی است که تقریباً ده سال است که وجود دارد.

شیبا اینو 600 درصد افزایش می یابد؟

علاوه بر این، بازار فعلی از بیت کوین پیروی می کند و احتمالاً در آینده قابل پیش بینی نیز به این کار ادامه خواهد داد. PEPE می تواند رشد بیشتری داشته باشد، اما فقط تا زمانی که BTC در حال افزایش است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی