|

بیت کوین پدیده ای باور نکردنی؟

آدرس بیت کوین با بیش از 1 هزار دلار بیت کوین به 8 میلیون رسیده است؟

لینک کوتاه کپی شد

پس از هیاهوی تبلیغاتی پیرامون این دارایی، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که آدرس‌های بیت‌کوین با ارزش بیش از ۱۰۰۰ دلار بیت‌کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۸ میلیون رسیده است. در واقع، Glassnode رکورد بالاترین آدرس بیت کوین را گزارش کرد که حدود 0.028 بیت کوین با قیمت ارز خود 35115 دلار نگهداری می شود.

علاوه بر این، Blockware پیش بینی می کند که این رقم می تواند به زودی به رشد خود ادامه دهد. به طور خاص، با ادامه رشد بیت کوین، احساسات صعودی حول پیش بینی ها نفوذ می کند. علاوه بر این، بسیاری ورود یک ETF بیت کوین نقطه ای را در ماه های آینده پیش بینی می کنند.

کیف‌پول‌های 1000 دلاری بیت‌کوین با فضایی برای رشد رکورد زد

بیت کوین برای مدت طولانی برجسته ترین ارز رمزنگاری شده در صنعت بوده است، اما حتی امسال نیز یک قدم رو به جلو به نظر می رسد. در میان صحبت از شرکت های مدیریت دارایی مانند BlackRock و Fidelity که به دنبال ETF های بیت کوین نقطه ای هستند، این دارایی هیجان را در مورد قیمت آن تجدید کرده است.

متعاقباً، این هیجان معادل یک رکورد کاملاً جدید برای دارایی دیجیتال است. به طور خاص، Glassnode گزارش داده است که آدرس های بیت کوین با ارزش بیش از 1000 دلار بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ 8 میلیون رسیده است. علاوه بر این، این باور وجود دارد که این رقم می تواند به رشد خود ادامه دهد.

هفته گذشته، کتی وود، Ark Investments اظهار داشت که معتقد است چندین ETF بیت کوین در نهایت می توانند همزمان تاییدیه دریافت کنند. پس از آن، قیمت بیت‌کوین می‌تواند سر به فلک بکشد، به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران بیشتری به دنبال افزایش دارایی‌ها در این ارز دیجیتال هستند. بسیاری از پیش‌بینی‌ها بیان کرده‌اند که این شرط‌بندی تا آغاز سال 2024 به نتیجه خواهد رسید.

Blockware Solutions به Coindesk گفت: «اگر 10 یا 100 میلیون آدرس وجود داشته باشد که حاوی هزاران دلار با بیت کوین باشد، این مقدار قدرت خرید فوق العاده ای است. برعکس، رشد دارایی قرار است رونق عظیمی را برای کل صنعت به ارمغان بیاورد. به خصوص با توجه به اینکه سال 2024 به دنبال پتانسیل عظیمی برای رشد مثبت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی