|

سمت و سوی بازار آخرین روز هفته

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 با توجه به روند معاملات امروز در بازار سرمایه . روند معاملات بازار بورس فردا بورس چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار بورس یکی از محبوب ترین بازار های مالی در ایران می باشد. بسیاری از افرادی که در بازار بورس فعالیت می کنند، کنجکاو هستند تا از روند احتمالی معاملات در روز آینده مطلع شوند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ با توجه به این که حجم درخواست کاربران در این زمینه بسیار بالا است، تصمیم گرفتیم تا در مقاله ای با توجه به نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

قبل از آن که به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 بپردازیم. لازم است اشاره کنیم که بازار بورس یکی از محبوب ترن بازار های مالی در ایران و جهان می باشد. بسیاری از افراد در این بازار سرمایه گذاری کرده و سعی می کنند تا به توصیه های کارشناسان و یا پیش بینی ها برای مدیریت معاملات خود گوش کنند. ما نیز سعی داریم برای ایجاد چراغی روشن در مسیر سرمایه گذاری شما عزیزان با توجه به نظر و تحلیل های کارشناسان بازار سرمایه با پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 بپردازیم. تا قدمی حتی کوچک در مسیر آگاه سازی شما برداشته باشیم. لازم به ذکر است که باید توجه داشته باشید که بازار بورس بازاری غیر قابل پیش بینی بوده و هرگز نمی توان اظهار نظری قطعی در این خصوص داشت. تنها می توان با توجه به روند معاملات امروز و پیش بینی کارشناسان در این خصوص صحبت کرد.

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99

در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 ، تحلیل گران بازار بورس پیش بینی کرده اند که در هفته جاری شاهد وضعیت بهتری در بازار سرمایه باشیمو زیرا پس از یک اصلاح 3 ماه شدید در اواسط آبان ماه تا اوایل آذر به دلیل به کف رسیدن قیمت اکثر سهم ها شاهد رشد شاخص بودیم.

در این بازه زمانی بازار سرمایه تحت تاثیر متغیر ها و ریسک ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی قرار داشت و انتخابات آمریکا نیز بسیار موثر بوده است. پایان انتخابات و نتیجه این نوید را داد که بازگشت برجام امکان‌ پذیر خواهد بود که به عنوان سیگنالی مثبت برای بازار سرمایه تلقی می‌ شود. از طرف دیگر با توجه به رکود بازار های موازی همچون ارز و همچنین حجم معالات خوب بازار سرمایه، شاهد سرازیر شدن سرمایه گذاران به این بازار ارزنده خواهیم بود. از این رو بازار در روز های آینده وضعیت بهتری خواهد داشت.

گزارش بازار بورس امروز سه شنبه 9 دی 99

در قسمت قبلی در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 بیان داشتیم که با توجه به رصد اتفاقات تاثیر گذار بر بازار، تحلیل گران اعتقاد دارند که هفته جاری نسبت به هفته گذشته بورس وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد. اما برای این که قدم محکم تری در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 برداریم، لازم است تا نگاهی به روند معاملات بازار امروز سه شنبه 9 دی 99 نیز داشته باشیم.

وضعیت بازار بسته 15:41:48
شاخص کل

1,411,823.89 

 
(25388.35)
شاخص کل (هم وزن)

465,427.88 

(3711.83)
ارزش بازار
55,993,607.144 B
اطلاعات قیمت 99/10/9 15:41:07
تعداد معاملات
1.595 M
ارزش معاملات
133,496.523 B
حجم معاملات

9.627 B

شاخص کل بورس امروز سه شنبه 9 دی 99 9.627 B افت داشته است. همچنین شاخص کل هم وزن نیز نسبت به روز معاملاتی گذشته با افت 3711.83 واحدی همراه بوده است. باید منتظر بود تا ببینیم فردا چهارشنبه 10 دی 99 در آخرین روز معاملاتی هفته وضعیت بازار بورس چگونه خواهد بود؟ در این میان لازم است به تاثیر گذار ترین نماد ها بر افت ارزش شاخص کل هموزن و شاخص کل بورس امروز سه شنبه 9 دی 99 نیز اشاره کنیم.

تاثیر گذار ترین نماد ها بر شاخص کل امروز

  • شستا
  • فملی
  • فارس
  • فولاد خودرو
  • شپنا
  • شبندر

همچنین در ادامه برای این که شما عزیزان درک درستی که از وضعیت بازار بورس امروز و شاخص کل بورس امروز سه شنبه 9 دی 99 داشته باشید، نقشه بازار بورس امروز را برای شما عزیزان ارائه داده ایم. 

Capture

وضعیت بازار بورس در دی ماه 99 چگونه خواهد بود؟

در قسمت قبلی در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 گفتیم که تحلیل گران در خصوص بازار بورس فردا انتظار اتفاقات مثبت تری دارند. اما شاید برای شما سوال باشد که بازار بورس در ماه های آخر سال 99 چه وضعیتی را تجربه خواهد کرد؟ ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت ‌نیوز درباره سرنوشت بازار سهام تا پایان امسال گفت: سرنوشت بازار سهام با قیمت دلار گره خورده و همه احتمالات به قیمت دلار وابسته است. در حال حاضر دلار روی کانال 25 هزار تومان تثبیت و همین باعث شده است شاخص بورس کاهش قابل توجه نداشته باشد و نگرانی بابت قیمت دلار در حال حاضر وجود ندارد.

او درباره پیش‌بینی خود از رشد شاخص کل بورس تا اسفند ماه امسال بیان کرد: اگر شاخص کل بتواند از سقف یک میلیون 530 هزار واحد عبور کند انتظار می ‌رود بتواند تا اسفند ماه به یک میلیون 900 هزار واحد نزدیک شود که البته باز هم به دلیل بازار گردانی‌ ها و روندهای روزانه مثبت و منفی شاهد رشد شارپی نخواهیم بود. از این که تا پایان مقاله پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 10 دی 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. مخاطبین عزیز توجه داشته باشید که پیش بینی بازار بورس به صورت قطعی امری غیر ممکن است و تنها می توان به صورت احتمالی و با توجه به روند بازار اظهار نظر کرد. 

به هر ترتیب اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بورس دارید، بد نیست که روند معاملات خود را در بازار بورس با توجه به تحلیل های اقتصادی ، پیش بینی ها و نظر کارشناسان بازار تنظیم کنید. هر چه میزان اطلاعات و دانش شما در خصوص موارد مختلف و مفاهیم بورس بیشتر باشد، میزان موفقیت شما نیز در بازار بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 9 دی چند دلار است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی