|

لپ تاپ ASUS

قیمت لپ تاپ ایسوس در بازار امروز چهارشنبه 10 دی 99

قیمت لپ تاپ ایسوس در بازار امروز چهارشنبه 10 دی 99 . پر فروش ترین مدل های لپ تاپ ASUS امروز چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع لپ تاپ ایسوس ASUS امروز چهارشنبه 10 دی 99 با ما در ادامه همراه باشید. همانطور که می دانید امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری، همچنین افزایش میزان استفاده از رایانه ها شرکت های معتبر و برند های معروف جهان سالانه اقدام به تولید جدید ترین و بهترین انواع دستگاه های کامپیوتر ، دسکتاپ ، لپ تاپ و رایانه های رو میزی می کنند. 

در این میان برخی از برند ها مخصوص کاربری های خاص تولید می شوند. برای مثال نوت بوک های گیمینگ که مخصوص بازی های کامپیوتری می باشد. از طرف دیگر لپ تاپ ها نسبت به سایر انواع کامپیوتر ها مزیت های زیادی دارند که همین موضوع موجب محبوبیت آنها شده است. در حال حاضر برند های معتبر همچون اپل ، سامسونگ ، ایسوس ، ام اس آی ، لنوو ، اچ پی ، مک ، ایسر و غیره در لیست پرفروش ترین برند های تولید کننده لپ تاپ در جهان می باشند. در ادامه این مقاله برای آشنایی با قیمت لپ تاپ های پر فروش ایسوس برای امروز چهارشنبه 10 دی 99 با ما همراه باشید.

لیست قیمت مدل های لپ تاپ ایسوس چهارشنبه 10 دی 99

وقتی پای صحبت خرید لپ تاپ و نوت بوک در میان باشد، برند ایسوس همیشه یکی از پرچمداران و گزینه های خرید به شمار می آید. ASUS از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات لپ تاپ جهان را در رزومه خود دارد. از مهمترین مزیت های نوت بوک های برند ایسوس سخت ‌افزار قوی است. لپ ‌تاپ ‌های ASUS همیشه جزو بهترین محصولات دنیای فناوری بوده‌ اند. اکثر مدل‌ های این شرکت در حد بالا رده و گیمینگ هستند که مخاطبان خاص خود را دارد و در نتیجه قیمت بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ ‌تاپ ‌های شرکت ایسوس در بازار امروز چهارشنبه 10 دی 99 را مشاهده کنید.

قیمت لپ تاپ ایسوس 10 دی 99 نام محصول
۳۰.۲۵۰.۰۰۰ Asus VivoBook ۱۵ N۵۸۰GD - Core i۷ - ۸GB - ۱TB+۱۲۸GB SSD - ۴GB
۲۲.۱۲۰.۰۰۰ Asus VivoBook S۱۴ S۴۳۲FL i۷ ۸۵۶۵U-۸GB-۵۱۲GB-Intel-۱۴.۱inch
۶۷.۱۹۰.۰۰۰ Asus ROG G۵۳۱GW-Core i۷-۹۷۵۰H(۹th)-۱۶GB-۱TB+۵۱۲ SSD-RTX۲۰۷۰-۸GB
۴۵.۳۵۰.۰۰۰ Asus ROG Strix G۵۳۱GW - ZY - Core i۷ - ۱۶GB - ۱TB+۵۱۲ - ۸GB -۱۵.۶inch
۳۴.۱۵۰.۰۰۰ Asus VivoBook S۱۳ S۳۳۰FL i۷-۸GB-۵۱۲GB-Intel-۱۳.۳inch
۷.۶۵۰.۰۰۰ Asus VivoBook X۵۴۰YA - AMD E۱-۴GB-۵۰۰GB -AMD R۲۰
۹.۲۳۰.۰۰۰ Asus ASUSPRO P۲۴۲۰LA-Core i۵-۴GB-۵۰۰GB-INTEL
۱۱.۱۶۰.۰۰۰ Asus X۵۴۱UV-Core i۵-۸GB-۱TB-۲GB

همانطور که مشاهده کردید در قسمت قبلی به بررسی قیمت انواع لپ تاپ های ایسوس در بازار امروز چهارشنبه 10 دی 99 پرداختیم. اگر شما قصد خرید لپ تاپ های برند ASUS را داشته باشید، می توانید لیست به روز ترین قیمت ها را در شایانیوز دنبال کنید. پ تاپ های برند ایسوس از قدرت پردازنده بسیار بالایی برخوردار هستند، البته این موضوع به این بستگی دارد که شما کدام مدل لپ تاپ ایسوس را انتخاب و خریداری کنید. اما به هر ترتیب لپ تاپ های این برند برای کار های مختلفی مناسب می باشد.

برای مثال:

  • امور مهندسی
  • گیمینگ
  • برنامه نویسی
  • امور دانشجویی
  • امور اداری
  • و غیره.

از این که تا پایان مقاله بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس امروز چهارشنبه 10 دی 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. همچنین مطالعه مقاله زیر نیز به شما پیشنهاد می شود.

پیشنهاد می شود: قیمت گوشی های سامسونگ امروز چهارشنبه 10 دی 99

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها