|

عرضه اولیه جدید؛

عرضه اولیه چهارشنبه چقدر نقدینگی می خواهد؟

چهارشنبه عرضه اولیه سهام سپیدار در بورس تهران انجام خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

روز چهار‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ تعداد ۳۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام “شرکت سپیدار سیستم آسیا” در نماد “سپیدار” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۵ سهم در بازه قیمتی ۳،۸۰۰ تا ۳،۹۸۰ تومان معادل ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری کند.

18411_617

چشمانداز سپیدار سیستم برای رشد و توسعه

شرکت همکاران سیستم در سال ۱۳۸۷ با هدف پاسخگویی به نیاز نرم‌افزاری کسب و کارهای کوچک در کشور، یک شرکت تخصصی و چابک تحت نام «سپیدار سیستم آسیا» تأسیس کرد. شرکتی که امروزه جزو موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه نرم‌افزاری ایران محسوب می‌شود.

سپیدار سیستم امروزه بخش قابل توجهی از تقاضای بازار نرم‌افزارهای مالی را تأمین می‌کند بازاری که به لطف توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچکِ رو به رشد به سرعت در حال گسترش است. آمارها نشان می‌دهد که بخش عمده شرکت‌های تازه تأسیس شده، سپیدار را برای مدیریت فرآیندهای مالی کسب وکار خود انتخاب کرده‌اند. از سوی دیگر سپیدار سیستم به پشتوانه اعتبار فنی قابل‌اتکای همکاران سیستم از بلوغ لازم برای حرکت سریع در بازار نرم‌افزار برخوردار است و توجه بازار سرمایه به شرکت‌های تکنولوژی محور نیز نشان‌دهنده درک بازار از مسیر رشد آینده آن‌ها است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها