|

قیمت دلار چه می‌شود؟

قیمت دلار صرافی ملی جمعه 19 دی

قیمت دلار در صرافی ملی امروز جمعه 19 دی چقدر است و آیا روند کاهشی قیمت ادامه دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

امروز جمعه ۱۹ دی نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۵۵۵۰ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۴۹۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱۵۵۰ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۹۵۰ قیمت خورده است.

 

با روی کار آمدن بایدن قیمت دلار چه می شود؟

همزمان با نهایی شدن نتیجه انتخابات آمریکا و باخت ترامپ، قیمت جهانی دلار عقب‌نشینی قابل توجهی داشت و در بازار داخلی نیز روند نزولی دلار آغاز شد. آیا این کاهش قیمت ارز ادامه دارد؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌های دیگری برای بازار ارز است؟

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: با فروکش کردن انتظارات و هیجانات سیاسی و رشد صادرات نفت و فرآورده در ماه‌های اخیر، امیدوارم به تدریج شاهد آرامش بیشتر در بازارها، ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم باشیم.

ـ رئیس جمهوری با بیان اینکه ارز دولتی کالاهایی مثل چای، شکر، برنج، حبوبات، لاستیک و… را از ۴۲۰۰ به ارز نیمایی طوری تغییر دادیم که بسیاری از مردم نفهمیدند، گفت: با وجود اینکه (در سال ۹۷) در جنگ و محاصره شدید بین المللی بودیم، اما مردم صف نبستند و برای پیدا کردن کالای اساسی از این خیابان به آن خیابان نرفتند.

ـ خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از قول یک مقام وزارت امور خارجه این کشور گزارش داد: تهران و سئول در حال مذاکره در مورد استفاده از پول‌های مسدود شده ایران در بانک‌های کره‌ای برای خرید واکسن کرونا هستند.

ـ روز پنجشنبه، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

ـ دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات فرآیندهای فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا، گفت: چهار نفر دیگر از داوطلبان شرکت در فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا در کشور واکسن را دریافت کرده و وارد مطالعه می‌شوند.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش‌پرداخت توافقی برای خرید ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کوواکس به حساب کارگزار سازمان بهداشت جهانی واریز شد.

ـ بانک مرکزی با تزریق ۵۱٫۸ هزار میلیارد ریال نقدینگی با حداقل نرخ ۲۰ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.

ـ وزیر نیرو گفت: میزان طلب شرکت توانیر ایران از صادرات برق به کشور عراق به اندازه دو ماه باقی مانده و بقیه به روش‌های مختلف وصول شده است.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه یک فرد و ۱۶ شرکت را به فهرست «اتباع و افراد خاص تحریم شده» این وزارتخانه اضافه کرده است.

منبع: تجارت نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها