|

سقوط بیت کوین

کاهش 12 درصدی ارزش بیت ‌کوین و اتریوم

کاهش 12 درصدی ارزش بیت ‌کوین و اتریوم در بازار ارز های دیجیتال . دلیل کاهش ارزش بیت کوین چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش بیت کوین 12 درصد در روز دوشنبه کاهش یافت و به ۳۳۴۴۷ دلار رسید. به گزارش رویترز، ارزش ارزهای مجازی در روز دوشنبه کاهش یافته که نتیجه پایین آمدن بیش از 12 درصدی ارزش بیت کوین و بالا رفتن ارزش دلار به خاطر افزایش سود اوراق قرضه آمریکا بود.

ارزش بیت کوین تا 33447 دلار پایین آمد که پایین‌ ترین رقم از ششم ژانویه بود. اتریوم که معمولاً همگام با بیت کوین حرکت می‌کند، بیش از 20 درصد از ارزش خود را از دست داد و به پایین‌ترین رقم طی یک هفته گذشته یعنی 1007.51 دلار رسید.

پیشنهاد می شود: نرخ ارز در بازار امروز سه شنبه 23 دی 99

کاهش 12 درصدی ارزش بیت ‌کوین

 کاهش ارزش بیت کوین و اتریوم بسیار بیشتر از کاهش یک درصدی قیمت طلا به پایین ترین رقم طی یک ماه گذشته بود ولی ارزش دلار در برابر سایر ارزهای برتر دنیا افزایش یافت که نتیجه دورنمای نرخ بهره بالاتر در آمریکا است.

بیت کوین در اواسط روز دوشنبه 35192 دلار در آسیا معامله شد که 16 درصد کمتر از رکورد 42000 دلار آن در هفته گذشته بود. ارزش بیت کوین از ماه مارس 2020 که به پایین ترین رقم 3850 دلار رسیده بود، هزار درصد افزایش داشته است.

قیمت لحظه ای اتریوم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

 علاقه به بیت کوین رو به افزایش بوده چون سرمایه‌گذاران سازمانی خرید هنگفت آن را آغاز کرده‌اند و آن را سرمایه ای ایمن در برابر تورم می‌دانند. اگر میزان استفاده از این ارز دیجیتال بیش از این افزایش یابد، ارزش آن هم بالاتر خواهد رفت. استراتژیست ‌های جی پی مورگان در پنجم ژانویه نوشتند بیت کوین به عنوان رقیبی برای طلا ظهور کرده و اگر به عنوان سرمایه‌ای ایمن شناخته شود، ارزش آن تا 146 هزار دلار بالا می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها