|

تحلیل بازار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی 99

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی 99 . فرا آخرین روز معاملاتی هفته جاری بورس چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید بازار بورس یکی از محبوب ترین و البته پر ریسک ترین بازار های مالی در جهان می باشد. ریسک بالای این بازار به این دلیل است که عوامل مختلفی بر بازار بورس تاثیر گذار است. همین موضوع باعث می شود که سرمایه گذاران برای مدیریت معاملات خود به تحیل های بورسی و پیش بینی ها نیاز داشته باشند. اما تحلیل بورس کار ساده ای نیست و تنها کارشناسان بازار سرمایه ، تحلیل گران اقتصادی قادر به پیش بینی بورس و ارائه تحلیل های اقتصای هستند. در ادامه قصد داریم با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی 99 بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیشنهاد می شود: بورس امروز چه شد؟ گزارشی از بورس امروز دوشنبه 22 دی 99

بورس امروز چه شد؟

پیش از آن که به موضوع پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی 99 بپردازیم، لازم است تا گزارشی در خصوص بازار بورس امروز و روند معاملات بازار امروز ارائه کنیم. در ادامه و در جدول زیر نگاهی داشته باشید به وضعیت بازار بورس امروز سه شنبه 23 دی ماه 99 . در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با افتی ۳ درصدی به کانال یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی سقوط کرد. اما امروز کارشناسان بازار سرمایه برای بازار چه پیش‌بینی‌هایی دارند؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا چهارشنبه 24 دی 99 گفت: هر چند که صف‌های فروش در مقاطعی جمع شدند اما به نظر می‌رسد فردا نیز عرضه در بازار سهام ادامه داشته و روند بازار بورس منفی باشد. جزئیات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۲۴ دی ۹۹ بخوانید.

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی ماه 99

در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 دی ماه 99 همانطور که اشاره کردیم، طبق تحلیل و نظر کارشناسان بازار بورس پیش بینی می شود فردا چهارشنبه 24 دی ماه 99 نیز روند معاملات در بازار بورس در آخرین روز معاملاتی هفته پر عرضه و شاخص کل منفی باشد. در ادامه می توانید نگاهی به تحلیل بورس و نظر کارشناسان نیز داشته باشید.

download

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی بازم قرمز عزیز اقتصاد بیشتر به اوضاع خودمون نگاه کن جهانی برا ایران تاثیر نداره ما با کدوم شاخص میخوایم سبز بشیم شاخصی هست?

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی دشواراست یعنی ریزش قرمز

  • ناشناس ارسالی در

    سلام داداش شاخص امروز یک میلیون و دویست و شصت شد شما هنوز توی دوروز گذشته سیر می کنی کجایی بورس نابود شد رفت دنبال چی دیگه هستین

  • صادقی ارسالی در

    ینی گزارشات تحلیلی هم شده بازیچه ای برای بالا بردن بونس ریت سایت؟!!
    تحلیل بود این؟!!
    دوزار این گزارش ارزش داره ؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها