|

تحلیل بورس

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 . بازار بورس فردا چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند.

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 دی ماه 99 بپردازیم. روند بازار بورس در اخرین روز دی ماه چگونه خواهد بود؟ در ادامه با ما در شایانیوز همراه باشید.

پیشنهاد می شود: چرا حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس استعفا داد؟

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99

امروز سه شنبه 30 دی ماه 99 بازار سرمایه همچون روز های گذشته با فشار عرضه آغاز شد و در همان دقایق اولیه بازگشایی شاخص کل به میزان 13 هزار واحد افت کرد و منفی شد. اما خوشبختانه در ادامه روند معاملات از شدت عرضه کاسته و تقاضا افزایش یافت و شاخص کل به میزان 0.03 درصد رشد کرد. 

رئز های گذشته شاخص کل بورس به میزان قابل توجهی افت کرده و با روندی نزولی همراه بوده است. به گونه ای که سرمایه گذاران ضرر و زیان زیادی را در این روز ها متحمل شده اند. اما پیش بینی می شود فردا نیز معاملات بازار بورس تحت تاثیر جو هیجانی ناشی از استعفای رئیس سازمان بورس نوسانی باشد. صبح امروز سه شنبه 30 دی ماه 99 ، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران استعفا داد. اگرچه هنوز با استعفای ایشان موافقت نشده است. 

البته احتمالات دیگری نیز وجود دارد. زیرا همانطور که می دانید، بازار بورس بازاری است که به موارد زیادی وابسته است. در خصوص تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن در آخرین روز معاملاتی هفته و اولین روز معاملاتی بهمن ماه برخی کارشناسان انتظار مثبت شدن بورس را دارند.

پیش بینی کارشناسان بر این است که شاخص در محدوده حساس به سیگنال های مثبت واکنش نشان داده و رنج مثبت ثبت کرده و انتظار می رود که در روزهای اینده نیز شاهد رشد نسبی شاخص باشیم و از آنجایی که، ریزش اخیر شاخص کل باعث شد که قیمت سهام های شاخص ساز به نقطه جذابی برسد در روز های آینده احتمالا وضعیت نمادهای شاخص ساز بهتر از سهم های کوچکش باشد.

پیش بینی بازار بورس فردا پس از استعفای رئیس سازمان بورس

در جریان معاملات امروز صف‌ های فروش بعد از حدود ۴ هفته جمع شد و بورس با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. اما آیا این روند مثبت فردا هم ادامه دارد یا نه؟ فشار فروش در جریان معاملات امروز بازار سهام از بین رفت و بورس متعادل شد، از طرفی رئیس سازمان بورس در جریان معاملات امروز استعفا کرد و پیش ‌بینی می ‌شود که بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن 99 روندی بهتر داشته باشد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به حجم تقاضا در بازار سهام احتمالا بورس فردا مثبت است. در این میان خبر استعفای قالیباف هم می‌تواند شوک مثبتی برای بازار سرمایه باشد. این کارشناس در رابطه با ادامه رشد بازار سهام گفت: احتمالا روند صعودی آغاز شده در بازار سهام باعث رشد ۲۵ تا ۳۰ درصدی شاخص کل شود و شاخص کل با توجه به گزارش‌های ۹ ماهه باید در این محدوده بازگردد و روند صعودی شروع شود. از این که تا پایان مقاله پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقایی که کلید طلایی ادعا می کرد بورس رامنفی کرد بورس را جمع کنید فاتحه

  • همون همیشگی ارسالی در

    فردا اگه بازار مثبت هم بشه همچین رشد قابل توجهی نخواهد بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها