|

بورس چه می شود؟

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99

پیش بینی بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 . امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه 99 بورس چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما در بازار بورس فعالیت می کنید و سرمایه گذار در بازار بورس هستید، حتما پیگیر اخبار و تحلیل ها و پیش بینی های بورسی هستید. تا بدانید وضعیت بازار به چه صورتی است. در این مقاله می خواهیم به پیش بینی بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 بپردازیم. بازار بورس روز گذشته وضعیتی مثبت داشته است. اما آیا این روند صعودی امروز نیز حفظ خواهد شد؟ در ادامه با تحلیل و پیش بینی بازار بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 با ما همراه باشید.

پیش بینی بازار بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99

روز گذشته جو غالب بر بازار بورس، جوی مثبت بود. شاخص کل و شاخص کل هم وزن دیروز رشد خوبی داشتند و به طور کلی بازار بازاری مثبت بر خلاف روز های پیشین بود. به نظر تحلیلگران بازار بورس و فعالان اقتصادی پیش بینی می شود که امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 بازار بورس نه تنها روند مثبت و سعودی امروز را حفظ کند، بلکه وضعیت بهتری نیز داشته باشد.

محمدرضا پور ابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش بینی بازار بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 و عملکرد فعلی بازار سرمایه چنین گفت: عملکرد بازار سرمایه در زمان قبل و بعد تحریم ها نشان داده که به طور متوسط نرخ بلند مدت آن ۲.۵ تا ۳ برابر نرخ بازه بدون ریسک است. لذا مردم در شرایط فعلی آرامش خود را حفظ کنند و بدانند شرایط بازار سرمایه در بلند مدت حتما به نفع کشور و مردم خواهد بود.

وی در پایان افزود: محورهای مربوط به بخش ‌های نظارتی بر بورس از موضوعات اصلی بحث جلسات برگزار شده می باشد و عدم نظارت و مدیریت‌های ضعیف دلیل بخشی از بی نظمی های اخیر بازار سرمایه بود که باید اطلاح شود دولت باید برای جبران بخشی از اشکالاتی که در عرضه‌ هایی همچون دارا دوم و پالایشی ‌ها داشته، ورود کند. امیدواریم پیش بینی ها و تحلیل ها درست از آب درامده و امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 بازار روندی مثبت داشته باشد. از این که با ما تا پایان مقاله پیش بینی بازار بورس امروز یکشنبه 5 بهمن ماه 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها