|

ارزش بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 7 بهمن 99

امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99 بیت کوین برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99 بیت کوین برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که بیت کوین که روز قبل تا ۳۳,۸۶۴ (سی و سه هزار و هشتصد و شصت و چهار ) دلار رسیده بود، امروز - سه شنبه 7 بهمن 99 مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ - با کاهش ۵.۶۷ درصدی به ۳۲,۰۴۴ (سی و دو هزار و چهل و چهار ) دلار رسید. 

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 7 بهمن 99

جدول قیمت 3 روز اخیر بیت کوین
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۲,۰۴۴ -۱,۸۱۹ -۵.۶۸ 15:00
۳۳,۸۶۴ ۱,۹۴۰ ۵.۷۲ روز قبل
۳۱,۹۲۴ -۲۲۹ -۰.۷۲ ۲ روز پیش

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال جاری

بیت کوین و اتریوم به عنوان اولین و دومین ارز های پر طرفدار در رده بندی و رتبه بندی ارز های دیجیتال هستند. از زمان پیدایش و اختراع این ارز های دیجیتال زمان زیادی نگذشته است. اما میزان محبوبیت این ارز های دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله قصد داریم به بررسی و پیش بینی قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار سال 2021 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

قبل از آن که به بررسی و پیش بینی قیمت بیت کوین و اتریوم بپردازیم لازم است تا مقدمه ای در خصوص این ارز ارائه کنیم. دیجیتال یا رمز ارز نوعی پول دیجیتالی است که ویژگی اصلی آن غیرقابل دستکاری بودن و غیر قابل کنترل بودن آن توسط نهاد های واسطه از جمله بانک ‌های مرکزی است. مهم‌ ترین ارزهای دیجیتال جهان بیت‌ کوین و اتریوم هستند که هم اکنون بخش عمده معاملات بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده ‌اند.

ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر فراز و نشیب بسیاری را متحمل شده اند که این اتفاقات به طور مستقیم بر روی قیمت هر واحد آنها تاثیر گذاشته ‌اند. سوال اصلی این است که ارزهای دیجیتال در سال جدید میلادی چه وضعیتی خواهند داشت؟ 

پیش بینی وضعیت ارزهای دیجیتال در سال 2020

در سال 2020 به دلیل چاپ بیش از حد دلار، افت ارزش دلار آمریکا و افزایش بدهی ‌های اقتصادی ایالات متحده به دلیل بحران اقتصادی ناشی از کرونا، ارزش ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت‌ کوین رشد قابل توجهی داشته است. عمده این افزایش قیمت مدیون ورود موسسات حقوقی به بازار ارزهای دیجیتال بوده که این بخش را به عنوان جایگزینی مناسب برای سرمایه‌ گذاری در بازار های سنتی از جمله طلا و یا حاشیه امنیتی در برابر تهدید های مهم اقتصادی به شمار آورده ‌اند.

در سال جاری علاوه بر سرمایه‌ گذاران خرد، سرمایه‌ گذاران عمده از جمله شرکت ‌های سرمایه ‌گذاری بزرگی مانند گری اسکیل نیز به سرمایه ‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال رو آورده ‌اند. یکی از دلایل این گرایش، عملکرد درخشان ارزهای دیجیتال نسبت به سرمایه ‌گذاری ‌های سنتی  مانند طلا و فلزات گرانبها بوده است. طبق اعلام cointelegraph، قیمت بیت‌ کوین در ابتدای سال میلادی جاری 7411 دلار بوده است و تا امروز با 159 درصد افزایش به بالاتر از سطح 18000 دلار رسیده است.

هر سکه اتریوم در ابتدای ژانویه 2020، 136 دلار ارزش داشته در حالی که امروز با 337 درصد افزایش، قیمت هر واحد آن به 595 دلار رسیده است. حالا در پایان سال 2020 مهمترین سوال برای سرمایه ‌گذاران این است که : آیا روند صعودی و افزایش قیمت ارز های دیجیتال در سال 2021 هم ادامه خواهد داشت؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها