|

گزارش

ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 11 بهمن 99

ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 11 بهمن 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز شنبه 11 بهمن 99 مشخص شد. قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز شنبه 11 بهمن ماه افزایشی شد. قیمت سهام پالایشی یکم یا همان دارا دوم بر خلاف روند سقوط بورس، افزایشی شد. ارزش پالایشی یکم در پایان معاملات  این هفته افزایش یافت و قیمت هر واحد صندوق پالایشی یکم به 9 هزار و 91 تومان رسید. بر این اساس ارزش 500 واحد صندوق پالایشی یکم به 4 میلیون و 545 هزار و 500 تومان رسید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز  شنبه ۱1 بهمن ۹۹ را در ادامه بخوانید.

 پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز شنبه 11 بهمن 99 چقدر شد؟

ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 11 بهمن 99

نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.

ارزش صندوق پالایشی یکم شنبه ۱۱ بهمن

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز شنبه ۱۱ بهمن را می خوانید.

برخلاف شاخص کل که روز پر هیجانی را پشت سر گذاشت و منفی شد نماد پالایش روند صعودی داشت و تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.

امروز شاهد تشکیل سنگین‌ترین صف خرید بازار برای نماد شپنا بودیم. در ساعات پایانی معاملات امروز ارزش صف خرید شپنا به حدود ۱۶۰ میلیارد تومان نیز رسید. در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۲.۸۲ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۰.۵۸ درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۲.۶۸، ۱.۸۵ درصد رشد داشتند.

ارزش پالایشی یکم شنبه 11 بهمن

امروز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۴.۶۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد. این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

thm_390_27913_862

منبع: راهبرد معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها