|

تحلیل اقتصادی

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای فردا 13 بهمن 99

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش شدید قیمت‌ها بازار طلا دچار رکود شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۱۳ بهمن 99 / رفت ‌و برگشت ۲۰۰هزار تومانی سکه در یک روز. فردا قیمت طلا و سکه چه خواهد شد؟ رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به نوسان بالای قیمت طلا و سکه تحت تاثیر نرخ ارز گفت: در حالیکه قیمت سکه امامی در معاملات صبح امروز تا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته بود، حالا بعد از گذشت چند ساعت دوباره به مرز ۱۱ میلیون تومان کاهش یافته است.

ابراهیم محمدولی درباره افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی و عدم تغییر بهای اونس، امروز هم قیمت‌ طلا و سکه تحت تاثیر ادامه نوسانات نرخ ارز با افزایش بیشتر همراه شده است. محمدولی گفت: امروز قیمت طلا حدود ۱۰ هزار تومان گران شد و سکه تا ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت ولی در این ساعت از معاملات مجددا به مرز ۱۱ میلیون تومان بازگشته است.

پیش بینی قیمت طلا فردا 13 بهمن 99 ، رونق بازار در روزهای پایانی سال

به گفته رییس اتحادیه طلا، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش شدید قیمت‌ها بازار طلا دچار رکود شده بود اما هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم تقاضا برای خرید طلا و سکه هم بیشتر می‌شود و انتظار داریم بازار طی هفته‌های آینده شاهد  رونق نسبی باشد. وی افزود: البته نسبت به هفته گذشته تقاضا برای سکه اندکی کاهش یافته و این مسئله باعث شده تا حباب آن از ۵۰۰هزار تومان به حدود ۳۰۰هزار تومان در بازار امروز برسد.

پیشنهاد می شود: پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99

محمدولی با پیش‌بینی قیمت‌ها اظهار کرد: نگاه بازار طلا به روند نرخ ارز است و از آنجا که این روزها ارزش دلار بیشتر شده، قیمت طلا و سکه هم گران‌تر شده است؛ اما اگر بانک مرکزی دوباره آرامش بازار ارز را فراهم کند قیمت طلا و سکه نیز به ثبات خواهد رسید و این موضوع به رونق بازار هم کمک خواهد کرد.

قیمت طلا و سکه ۱۲بهمن ماه ۹۹

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در ساعت (۱۴:۰۰) معاملات بازار تهران، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسیده است. محمدولی گفت: نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۷۶۵هزار و طلای ۱۸عیار در این ساعت از روز به گرمی یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان افزایش یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها